![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hoi, zou me graag voorstellen hier op het forum vergezeld van enkele foto's maar weet bijlange niet hoe ik dat kan klaarspelen.
Als ik een nieuw bericht begin zie ik in dat venster nergens een mogelijkheid om foto's bij te voegen? Heb hier al verschillende manieren gelezen van andere leden die er net als ik ook mee zitten te knoeien maar het wil nog steeds niet lukken. Daar ik ook geen echte computer-kenner ben had ik bij deze graag de hulp van jullie ingeroepen om me dit eens stap voor stap uit te leggen want een foto zegt toch meer dan 1000woorden hé? groetjes, |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ja , heb ik reeds enkele malen gelezen maar ik weet niet hoe ik die foto's moet inbrengen bij het bericht.
had graag geweten welke handelingen ik moet uitvoeren als ik het bericht aan het opstellen ben. ik krijg dan een venster met "choose a categorie" en daar loopt het dan telkens spaak. |
|
||||
|
||||
![]() kan ook via photobucket, kun je foto`s uploaden, en dan de link meteen knippen en plakken. hoef je ze niet eerst op t forum te uploaden, en dan heb je meteen altijd je foto`s in een album staan.
|
|||
|
|||
![]() vraag 1 heb je de foto's nog op je pc staan of staan ze al ergens online??
probeer mijnalbum.nl ofzo eens om daar een aantal van je foto;s weg te zetten.. daar wordt je stap voor stap doorgeleid |
|
||||
|
||||
![]() ja , de foto's staan in een aparte map op de computer.
begrijp niet als je een bericht aan het typen bent hoe ik dan de foto's erbij kan krijgen? |
|
|||
|
|||
![]() is ook zeer ingewikkeld hier op andere fora sleep je hem er zo in!!!!
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
De foto's moeten ergens online staan, dus ergens op een andere computer (server). Dus niet op jou computer.
|
||||
|
||||
![]() inderdaad , ben ook lid van een campersite en daar staat gewoon bij de advertentie die je aan het opstellen bent de optie "foto toevoegen".
maar al bij al weet ik het nu nog steeds niet. |
|
|||
|
|||
![]() zoals ik al eerder schreef zorg eerst dat je foto's ergens op een fotosite "online "komen,
bv simpel www.mijnalbum.nl. als ze daar staat kun je ze daarna vanaf die site doorlinken naar dit forum.. zolang ze alleen op je pc blijven staan gaat het je hier niet lukken |
|
||||
|
||||
![]() heb ze in een album staan op www.mijnalbum.nl
hoe kan ik deze nu doorlinken naar dit forum en in het bericht krijgen? mvg, |
|
||||
|
||||
![]() de link van een foto tussen [img] en [/img] zetten.
|
||||
|
||||
![]() zo moeilijk is het allemaal niet hoor..
gebruik zelf altijd: imageshack.us foto selecteren invoegen uploaden naar het gewenste formaat houd zelf voor op het forum altijd 800x600 aan Forumcode (4de Regel) C/P en voila eventueel het hele gebeure voor en na de [img][/img] tekens even verwijdere klaar
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Top !
![]() |
|
||||
|
||||
![]() zoals je ziet begint het te lukken.
nog wat extra oefenen denk ik. alvast bedankt allemaal om wa uitleg te geven. |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ok , wist niet dat je voor [img]en na [/img] alles moest verwijderen! top , zo'n gedienstige leden op een forum!!! |
|
||||
|
||||
![]() het moet niet hoor!
als je dit doet is de reclame weg en de foto niet meer klikbaar vind het zelf dan gebruiksvriendelijker voor op een forum ![]()
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
![]() Last edited by rudvwt3 : 09-01-2012 at 17:12. |