![]() |
|
||||
|
||||
![]() one word : fris
![]() Die hards waren er . Lekkere choco * burp * Gelukkig hebben we de fotos nog . |
|
||||
|
||||
![]() Waar zijn die foto's dan?
Was idd fris. |
|
||||
|
||||
![]() ook net terug, duurde nog ff wat langer, file op de A4 , heerlijk die wegwerkzaamheden. gelukkig hadden we Toy Story bij ons, die maar even gekeken onder de terugweg. Verder was het een beetje fris maar zeker weer gezellig.
Hoop volgende keer ook weer met de Kever te zijn, ![]()
|
||||
|
||||
![]() Zoooo, kom maar op met die pix
![]() Fris??? kan altijd frisser :p Zal wel weer geslaagde avond geweest zijn!
|
|||
|
|||
![]() Net terug van de 1e ACN in 2005. Was weer erg gezellig en alweer nieuwe gezichten gezien!
![]() ![]() ![]() ![]() Meer foto's |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Weet iemand hoe breed deze velg is. Zat een 175/55 op als ik het goed heb.
|
||||
|
||||
![]() Vette foto's die in donker, met die donkerel ucht erboven :biggrin:
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Is van keverpech Vol formaat/kwaliteit van de foto's op aanvraag, internetversies hebben hoge compressie. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
heeeeee rukkert was je er ook????? |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Heee meetlint !!! Stiekum een rondje rijden en weer weggaan he ?? :p Ben net thuis............ga nu "proberen" de foto's online te krijgen ![]() BRB !!!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja ik dacht ff gluren daar, maar ik was ff bij Eric Blom langs geweest bij zijn nieuwe huis,maar dat liep weer uit de hand dus vandaar. Kon weer niet thuis op me reet blijven zitten. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zoiets dachten we al ! Zat zich vast thuis te vervelen ![]() Was nog druk zat binnen, probeerde je nog te bellen toen je het terrein af reed, maar tevergeefs ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hoor je niet in de bus,vandaar en ik dacht als ik nu naar binnen ga word het weer laat. Ik weet hoe ik ben vandaar. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Psiess....... vandaar dat ik ook pas tegen 0.00 uur thuis ben !! En zo eigenwijs om nog ff de foto's online te krijgen natuurlijk ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Jaa ik ken dat. en waren er nog veel bussen????? |
|
||||
|
||||
![]() zooooooooo, site is geupdate
![]() Ten eerste natuurlijk een rectificatie voor Baldrimmer....t is al weer de 2e ACN dit jaar, de eerste was op 4 januari :p Mar dat maakt het er niet minder gezellig om !! Was weer een topavond, veel mooie auto's gezien ![]() Jammer genoeg niet iederen gesproken.......... Ook weer teveel staan lullen, en te weinig fotos gemaakt, en een uurtje aan de bar krijg je ook geen vaste hand van :biggrin: Hier mijn bijdrage !! Iedereen bedankt voor het komen, was top !!! Redlines roeleren !! ACN stickers ![]() ![]() Flipfront ![]() Rob's Audi kever met 140 PK Airmighty going home ! De rest op www.volksaddiction.nl !! Zitten wat wazige tussen, maar na een uurtje aan de bar gaat het foto schieten niet geheel vlekkeloos :o
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Waren 2 of 3 spijlen, en een SUPERVETTE t2 !! Staan er wat op de site, maar niet echt duidelijk in het donker.... Ga op aanraden van keverpech echt aankomende week een S7000 halen, mijn camera zuigt ![]()
|
||||
|
||||
![]() NICE PICS
Heb weeral iets gemist. Next time. Zonde dat het zo f*ck#ng ver is.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ach, komen wel een x jou kant op ![]() ![]() Kom anders de 3e ACN, hartje zomer......mooi weer !!
|
||||
|
||||
![]() Nice picture
![]() ![]()