![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hierbij bied ik mijn Corrado G60 in onderdelen aan.
Het gaat om deze auto: ![]() Alleen nog achterste remmerij 75 euro. ![]() Intercooler. 30 euro. ![]() Alle schakelaars enzovoort, Dashboard is al weg. ![]() Radiateur. 50 euro. ![]() Ruitenwissermotor. 25 euro. ![]() Complete stuurkolom met stuurbekrachtiging Leidingen en potje stuurkolom en stuurstangen en kogels. Alleen zonder pomp. 75 euro. ![]() Corrado G60 subframe. 50 euro. heb ik nog geen foto van. Elektrisch schuif,kantel dakje. 60 euro. Voor contact kun je pb sturen of mail naar Gertjan_Schoonbeek@hotmail.com of 0630187911. Af te halen in Nieuw Weerdinge! Groetjes Gert Jan Last edited by GJSchoonbeek : 25-01-2012 at 11:09. |
|
|||
|
|||
![]() Het zijn allemaal Vraagprijzen!
|
|
|||
|
|||
![]() Ook heb ik nog liggen :
Pedalenset + Rembekrachtiger. 60 euro. Heb ik nog geen foto van. Elektrisch schuif kantel dakje. 65 euro. Heb ik nog geen foto van. Mfa Hendel + knipperlicht hendels. 40 euro. Heb ik nog geen foto van. |
|
|||
|
|||
![]() is het motorblok ook te koop compleet
zoja wat is de vraagprijs en gelieve dan wat meer info aub? yves |
|
||||
|
||||
![]() Auto stond toch te koop in Gemert of niet
![]() Ben ook wezen kijken maar vond het niet veel, veel schade ed erop, ook voor de donor. Succes met de verkoop van de delen!
|
|||
|
|||
![]() Nee auto komt uit zwolle die kanten op.
Motorblok wordt morgen opgehaald. |
|
|||
|
|||
![]() Als u belang bij de onderdelen heeft gelieve bellen of mailen. zit van het weekend namelijk niet veel achter de pc. en kan mail wel ontvangen op men telefoon.
|
|
|||
|
|||
![]() Verkochte onderdelen verwijderd!
|
|
|||
|
|||
![]() Weer dingen verwijderd! Doe eens een goed bod ben ik meestal wel voor in
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik zoek nog het ventilatie voetruimte luchtrooster.
Het zit onder het kachelhuis tussen tunnel en kachelhuis. Het nummer is 191 819 151 A. Heb je die nog liggen? Je moet het alleen wel op willen sturen. ![]()
|
|||
|
|||
![]() Die heb ik niet meer sorry!
|
|
|||
|
|||
![]() Voorste Fussees + Voorste remmerij verkocht. Achterste remmerij nog wel te koop!
|