![]() |
#1
|
|||
|
|||
![]() hallo,
ffies de vraag in hoeverre, behalve de boring, de onderblokken van een 1.5D van een 1.6D verschillen. een kennis heeft namelijk nog een compleet gereviseerd onderblok van een 1.5D staan, maar de vraag: kan dat als basis worden genomen voor BV een SB motor? Mvg, Roel
__________________
Gtsi-® Automotive Test Engineer. |
#2
|
||||
|
||||
![]() Nee, niet voor een turbo. Die oude dieseltjes hebben geen zuigerbodemkoeling en zullen met een turbo erop onbetrouwbaar worden.
Gewoon als 1.5Diesel rijden lijkt me de enige optie met dit blok ![]()
__________________
1988 T3 Hoogdak postbus -> westfalia 2005 Prius ![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]() Of de olie spoeiers in het onderblok laten boren !
__________________
Golf 2 diesel circuit racer. Vwmk2driver, voor aanpassing en revisie van versnellingsbakken !! |
#4
|
||||
|
||||
![]() die 1.5diesels waren zowieso niet zo best als je ze wat ging gebruiken dus zou gwn als 1.5d gaan gebruiken of een goede td motor opzoeken.
|
#5
|
||||
|
||||
![]() Daarbij was de 1.5 diesel met mechanische kop waardoor het onderblok ook een oliekanaal minder heeft tov de hydraulische.
|
#6
|
|||
|
|||
![]() Duidelijk,
dan mag hij mooi aan iemand anders kwijt ![]() Ik had al zoiets gedsacht, met de koeling of de sterkte van de draaiende delen.. etc. dan is het niets voor reserve! en mag hij mooi aan iemand anders verkopen! wel jammer, want het was niet veel geld voor een gereviseerd onderblok ![]() Gr Roel
__________________
Gtsi-® Automotive Test Engineer. |