![]() |
|
||||
|
||||
![]() deze velgen zijn te koop,
zonder banden, 1 naafkapje slecht vaste prijs 200,- jaja, (ex) golfje van Elwin, maar door een andere kameraad van mij overgekocht, en die gooit er nu wat anders onder. |
|
|||
|
|||
![]() wow hoeveel inch is dat? watvoor auto heeft elwin nu dan?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
14"zelfde wat ik heb en elwin heeft de sletta nog, en binnenkort een VW van een wat jonger bouwjaar, maar hij weet nog niet precies welke.. ![]() grtn, |
|
|||
|
|||
![]() vind ze echt onwies! wil graag 14" ivm lange afstanden die ik rij, toch wat gunstiger met 14"!
Die banden zijn er niet bij te krijgen?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ehm, niet voor die prijs denk ik ,maar ze zijn niet van mij, kan je wel het nummer doen van gerrit, de nieuwe eigenaar, kun je dat zo met hem overleggen, ![]() |
|
|||
|
|||
![]() oke dan! want ze zitten er nog wel omheen?
offtopic: binnenkort ergens een keer koffie bij Barry!
|
||||
|
||||
![]() alle off-topic berichten zijn verwijderd. Zie de regels voor meer informatie
|
||||
|
||||
![]() Echt vaste prijs, of is een goed bod ook welkom?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
200 lijkt mij een nette prijs, toch? |
|
||||
|
||||
![]() Ik zeg ook niet dat het geen nette prijs is, maar iedereen wil natuurlijk spekkoper zijn he
![]() ![]()