![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() € 90,00 Beschrijving: dit is een orginele Americaanse koelbox van metaal uit de jaren 40-50. Is geheel orgineel met Amercaanse verfspatten er nog op. Als je deze perfect wil hebben moet deze opgeknapt worden. heeft wel wat roest maar is niet doorgeroest. Foto's: Klik hier om de foto's te bekijken Datum: 11-03-2005, 20:53 Gezien: 370 keer bekeken. Adverteerder Naam: Ferry (E-mail de adverteerder) (Alle advertenties) Telefoonnummer: 06 23 69 69 06 Woonplaats: scharwoude vlakbij Hoorn Regio: Noord-Holland Biedingen (Er is 6 maal geboden op deze advertentie.) Biedingen: Bod Bieder Datum 90,00 Stuur een E-mail naar robertseghers 29-03-2005 00:18 80,00 Stuur een E-mail naar vwbadbug 15-03-2005 13:20 70,00 Stuur een E-mail naar lowghia Zie al een forummer.... ![]() Vet ding!!! Last edited by Sabine_Bug : 08-04-2005 at 10:55. |
|
||||
|
||||
![]() Zeker een leuk ding, maar echte Amerikaanse verfspatters
![]() Ik weet het zo net niet! Als dat zo is, dan heb ik nog een hele vette jetta te koop, met originele WO II verf erop... :biggrin:
|
||||
|
||||
![]() T'ja je kan het ff aan de verfspatters vragen........
Maar ook al zijn het hollandse spetters, ik vind de coolbox roeleren! |
|
||||
|
||||
![]() Nice cooler !
Lowghia wil wel heel graag een cooler, hij had ook al 2x geboden op de koeler die ik nu op de kever heb ![]() Verf er af krabben en verder niks aan doen, superstoer !!
|
||||
|
||||
![]() Shit je hebt me door!!! :biggrin:
|
|
||||
|
||||
![]() Voor hoeveel is die verkocht dan.......?
|
||||
|
||||
![]() voor 90 euro.....
|
|
||||
|
||||
![]() Das Goedkoop man.............!
![]()
|
||||
|
||||
![]() Weet je zeker dat hij verkocht is?????? Die robertseghers heeft ook wel eens op een advertentie van mij geboden, maar toen heb ik niks meer van hem gehoord....
![]() Kai