![]() |
|
||||
|
||||
![]() Heb nu eindelijk weer eens een Ipaq tot mijn beschikking maar er zitten geen spellen op
![]() ![]() ![]() ![]() Kom maar op met de sites... tenk joe !
|
||||
|
||||
![]() Leg Opa eens uit wat een IpaQ is
Draagbare Imac soms ? |
|
||||
|
||||
![]() Handheld PC van Compaq. Staat nu alleen TomTom navigator op
![]() Kom er ook niet uit hoe ik software op apparaat krijg... ActiveSync is geinstalleerd op de Ipaq, heb laptop met IR draaiende op XP Prof Eng.
|
||||
|
||||
![]() Spellen .. zit er geen Word op ? Daar zit meestal een spellchecker in verwerkt
|
|
||||
|
||||
![]() Geen Word... wil gewoon Tetris en PACman enz... oldskool spellen
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Weleens aan een Atari Lynx gedacht??? ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Atari Lynx is bijna new school
Atari 2600 bedoel je !! |
|
||||
|
||||
![]() Dat krijg je als je tussen de Gameboy's en Megadrive's opgroeit... dan lijkt de lynx al uit de vorige eeuw
![]() (maar die lynx blijft gaaf!) |
|
||||
|
||||
![]() Die was wel kleur idd..... maar wie weet hoe dat gaat met een ipaq ?
|
||||
|
||||
![]() ik had een lynx in de auto liggen, voor in files en als ik ergens moest wachten enzo... op sigarettenlader..... tot ie gejat werd natuurlijk
|
||||
|
||||
![]() Dat ze die nog jatten, maar tis me gelukt ! :stampen:
Heb een racegame geneerlaad en tetris :tento: Doom deed het niet, te weinig geheugen, de Ipaq dan he ! :schieten: