![]() |
#1
|
|||
|
|||
![]() Beste mede-forummers,
Alweer een nieuwe thread over verlagen. Ik heb wel gezocht, maar ik kan niet echt mooie voorbeelden vinden. Daarnaast heb ik wat advies nodig. Sommigen zeggen dat een 40/40 verlaging nauwelijks uitmaakt/zichtbaar is, volgens anderen weer wel. Heeft iemand een voorbeeld van een dergelijke verlaging? Daarnaast twijfel ik nog tussen deze schroefset (link ) en een van deze vaste veren (link ). Ik snap dat er met een schroefset wat met de hoogte gespeeld kan worden, terwijl de vaste veren 'vast' zijn. Zijn er verder nog redenen om voor de een of de ander te gaan? |
#2
|
||||
|
||||
![]() je zegt het zelf, in hoogte verstelbaar....
__________________
Op naar de volgende dub inn! www.vwteamarnhem.com www.arnhemdubinn.nl Jetta GL 1988 verkocht.... |
#3
|
|||
|
|||
![]() Schroefset heeft vaak al een minimale verlaging van +/- 4cm.
Voordeel is dat je dus idd net zo ver kan gaan tot je het zelf mooi vind. |
#4
|
|||
|
|||
![]() Ja oke, maar doorgaans heb je hem maar op 1 hoogte...
En het is toch weer €50,- extra Vandaar dat ik ook even een voorbeeldje wil van een 40/40 en een 60/60 verlaagd golfje (1.6)... |
#5
|
||||
|
||||
![]() een goedkope schroefset is stugger dus hou er rekening mee dat de vering dan harder is.
__________________
VW das auto. |
#6
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ik wil hem in principe op 40/40 zetten, dus dat is op z'n langst, valt de stugheid dan nog mee een neemt die toe op lagere standen? |
#7
|
|||
|
|||
![]() had zelf een verlagingsset voor mn golf 3 (ook 40 40) en ook zo goedkoop mogelijk. (+- 200). Reed niet veel stugger dan orgineel.. maar doordat ie zover inveerde koste me dat wel 2 achterbandjes..(17inch)
persoonlijk zeg ik schroefset ![]() Alleen als je schroefsets uit die prijsklasse gaat zoeken ga je wel stug uitkomen... |