![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ik ben net voor 6 uur even wezen tanken.
Kom ik net buiten om weg te gaan slaat de golf niet meer aan, de start moter draait nog wel rond, maar verder is dat het dan ook. Ik zal morgen eens verder kijken, nu is het helaas donker en regenachtig. Gr, Ramon |
|
|||
|
|||
![]() Kijk even of je vonk hebt.
|
||||
|
||||
![]() brandstofpomp nog oke? Balen dat je er weer wat aan hebt!
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ja idd, het blijft maar doorgaan ![]() Maargoed ik ga morgen eens kijken hoe of wat nu in het donker gaat niet zo lekker ![]() Gr, Ramon |
|
|||
|
|||
![]() Vanochtend ff wezen kijken, eerst maar eens bij de zekering kast begonnen zekering 5 lag er uit, die van de brandstof pomp en ik heb een ander relais er in gestoken, problem solved, voor zover
![]() Gr, Ramon |
|
||||
|
||||
![]() dan is zeer waarschijnlijk je pomp aan het overlijden....
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Toch niet weer al, affein ik heb er nog 1 liggen in het magazijn hier ![]() Ik heb in die 8 jaar al 4 pompen versleten. Misschien nu echt eens een nieuwe kopen! Grtz, Ramon |
|
||||
|
||||
![]() Even een vraagje,welk nummer heeft dat relais?
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
2,67 of167 |
|
|||
|
|||
![]() Ligt aan de motorcode en bouwjaar. Bij een alte zentralelektrik (alarmlichtschakelaar als dashboard knop) zit het relais van de brandstofpomp in de zekeringkast op nr. 2. Ik heb zelf relais 80.
"2.Kraftstoffpumpenrelais (62,65,67) oder Relais für Glühkerzen (60) oder Relais für Ansaugrohvorwärmung (1,80)"
Cars: VW Golf V 2.0 TDI '07 VW Golf II 1.8 GTI 8V '89 Past: VW Golf IV GTI 20VT '99 VW Polo 86c Steilheck 1.0 CL '87 VW Polo 9N 1.9 SDI '04 VW Golf I GL 1.1 '78 Toyota Corolla XLI 1.3 16V '95 Ford Fiesta Flash 1.3 '94 |
|
||||
|
||||
![]() Hier heb ik wel wat aan.Dank voor jullie snelle reacties
![]() |