Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Golf en Jetta MK II
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 28-03-2012, 19:22
CAR-POOL CAR-POOL is offline
Postwhore
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 1,494
Default Stuurbekrachtiging Golf 2

Goedenavond

Een vriend van mij wil zijn Golf 2 1600 diesel ombouwen naar een kale 1900 diesel blok , er ligt nu een 1600 blok met stuurbekrachtiging alleen deze

stuurbekrachtigingspomp past niet op 1900 diesel motor

Bij het inbouwen van een 1900 diesel blok , past de stuurbekrachtigerspomp ook niet , wie weet hier een oplossing voor en wie heeft dit eerder gedaan?

Alvast bedankt.
__________________
- Polo1 900 1977 - resto next year
- Golf 1600 LS AUTOMATIC - 1976 - resto-project.
- Golf 1300 C - 1984 - from GRANDMA daily driven
Reply With Quote
  #2  
Old 28-03-2012, 20:08
patjetta patjetta is offline
Forum junkie
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 1,938
Default

pomp van een golf 3 pasde bij mij wel zo d'r op
__________________
Jetta mk2
Reply With Quote
  #3  
Old 28-03-2012, 21:20
tim_j's Avatar
tim_j tim_j is offline
Married to PC
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 3,485
Default

pomp van een golf 3 pakken.. slangen zijn over te schroeven.
de Stuurarmen zijn dan ook te kort deze van een 3 bekrachtigd pakken.
__________________
Octavia Combi 1.6tdi - Daily
'Dark burgundy' Golf 2 1.9 tdi 161pk/366nm 1990 - Sold to Gijs.
'Calypso Green' Golf 2 1.8i GL 1990 - rear ended ?
Reply With Quote
  #4  
Old 13-05-2012, 21:49
CAR-POOL CAR-POOL is offline
Postwhore
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 1,494
Default

tnx is het inmiddels opgelost door de poelies om te wisselen!
__________________
- Polo1 900 1977 - resto next year
- Golf 1600 LS AUTOMATIC - 1976 - resto-project.
- Golf 1300 C - 1984 - from GRANDMA daily driven
Reply With Quote
  #5  
Old 14-05-2012, 21:01
ab21662 ab21662 is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Apr 2012
Posts: 19
Default

Ik ben best benieuwd naar welk type motor en bak/ brandstofpomp er zijn overgezet.
Zelf rijd ik met een standaard 1.6d in mn Golf en overweeg ook een 1.9 blok in te bouwen.
Als ik alle verhalen lees zijn er aanpassingen voor het electronisch gaspedaal, de kabelschakeling en de hydraulische koppeling nodig.
Maar is ombouw met een 1.9 blok dan makkelijker?
Graag je reactie,

Ab
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 04:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum