![]() |
#1
|
|||
|
|||
![]() Goedenavond
Een vriend van mij wil zijn Golf 2 1600 diesel ombouwen naar een kale 1900 diesel blok , er ligt nu een 1600 blok met stuurbekrachtiging alleen deze stuurbekrachtigingspomp past niet op 1900 diesel motor Bij het inbouwen van een 1900 diesel blok , past de stuurbekrachtigerspomp ook niet , wie weet hier een oplossing voor en wie heeft dit eerder gedaan? Alvast bedankt.
__________________
- Polo1 900 1977 - resto next year - Golf 1600 LS AUTOMATIC - 1976 - resto-project. ![]() - Golf 1300 C - 1984 - from GRANDMA daily driven ![]() |
#2
|
|||
|
|||
![]() pomp van een golf 3 pasde bij mij wel zo d'r op
__________________
Jetta mk2 |
#3
|
||||
|
||||
![]() pomp van een golf 3 pakken.. slangen zijn over te schroeven.
de Stuurarmen zijn dan ook te kort deze van een 3 bekrachtigd pakken.
__________________
Octavia Combi 1.6tdi - Daily ![]() 'Dark burgundy' Golf 2 1.9 tdi 161pk/366nm 1990 - Sold to Gijs. ![]() 'Calypso Green' Golf 2 1.8i GL 1990 - rear ended ? |
#4
|
|||
|
|||
![]() tnx is het inmiddels opgelost door de poelies om te wisselen!
__________________
- Polo1 900 1977 - resto next year - Golf 1600 LS AUTOMATIC - 1976 - resto-project. ![]() - Golf 1300 C - 1984 - from GRANDMA daily driven ![]() |
#5
|
|||
|
|||
![]() Ik ben best benieuwd naar welk type motor en bak/ brandstofpomp er zijn overgezet.
Zelf rijd ik met een standaard 1.6d in mn Golf en overweeg ook een 1.9 blok in te bouwen. Als ik alle verhalen lees zijn er aanpassingen voor het electronisch gaspedaal, de kabelschakeling en de hydraulische koppeling nodig. Maar is ombouw met een 1.9 blok dan makkelijker? Graag je reactie, Ab |