![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb een Golf 2 en een setje Porsche 928 'Winterfelgen', dus ik zoek een set adapters om deze velgen te kunnen monteren.
Iemand ervaring met dergelijke adapters: http://link.marktplaats.nl/1001500673? Ik heb 2x 7J en 2x 8J dus volgens mij ET65 en ET52,3(?). Kan iemand advies geven welke dikte adapters ik het beste kan nemen? Zal 20mm genoeg zijn om de velgen niet aan te laten lopen? Voorbeeldfoto's zijn ook welkom ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb deze adapters gekocht voor mijn 928 wintervelgen (alle 4 zijn 7j en ET65) op een Lupo. Prima spul, kan het aanraden! Je komt dus uit op ET45/ET32 voor/achter, weet niet hoe dat gaat op een Golf 2.
|
||||
|
||||
![]() Setje is 4 of 2 ?
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Oke, dank voor je reactie. Achter is ET32 perfect, voor zou de velg misschien tegen de veerpoot aan kunnen komen en zou een 25mm adapter misschien beter zijn. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
4 adapters |
|
||||
|
||||
![]() Heb hetzelfde setje en moet zeggen dat het prima bevalt. Er staat Raceland op de zijkant. Ik weet niet of dat goed of juist slecht is maar het valt mij niet tegen. Zeker voor dat geld..
|
|
|||
|
|||
![]() ik heb rondom 7" et65 met 30mm adapters maar achter staan ze met 35mm net iets netter
![]()
|
||||
|
||||
![]() Oké, dank! Mocht ik geen gebruikt setje tegenkomen voor een nette prijs, dan koop ik zo'n nieuwe set op MP. Ik heb de tijd, moet de Winterfelgen eerst nog opknappen en banden eromheen regelen.
|
|
||||
|
||||
![]() H&R 25mm adapters gekocht. Benieuwd hoe het gaat staan!
Last edited by Skeez : 01-05-2012 at 21:46. |
|
|||
|
|||
![]() Ik heb een setje 7" et65 rondom op men golfje 2, en om ze perfect met de kas te krijgen heb ik vanachter 65mm per kant. Vanvoor gaat er 40mm per kant opkomen.
|