![]() |
|
||||
|
||||
![]() ik ben aan het twijfelen welke banden ik om de BBS RM moet laten zetten
7,5j voor en 8j achter 185 45 15 voor om de 7,5j dan krijg je dus nankang en dat wil ik liever niet en 195 45 15 om de 8 j alleen de 185 is dus alleen maar in nankang te leveren en dat lijkt.me.niet zo.n beste band wat is dande beste optie ?? geen 165 50 15 want dat is me te getrokken 175 50 15? ik heb al op tyre stretch gekeken , maar 'de foto's vind ik niet echt heel duidelijk altijd iemand idee?? of ervaring ??? |
|
||||
|
||||
![]() Het halve forum rijd op de nangkang's en er zijn hier veel positieve meningen over deze banden.
Tis verder maar net wat je wilt, getrokken, normaal, ballonnetjes? |
|
||||
|
||||
![]() ja ik weet het , maar ik lees zoveel slechte verhalen over dat ze met nat weer geen grip hebben , en ik ben zelf nogal een pittige rijder in bochtjes enz
ik wil ze een klein beetje getrokken hebben niet te extreem |
|
|||
|
|||
![]() Als je zelf flink doorrijd en redelijk wat kilometers maakt dan zou ik lekker voor rondom 195 gaan.
IK heb nu op mijn voorvelgen (7J) ook 165 van nangkang en daar heb je idd minder grip mee in de regen en is behoorlijk getrokken. Maarja ik rijd niet zoveel met de cabrio.
|
||||
|
||||
![]() Ik heb ook 7,5 en 8J en inderdaad met Nankang maar niks te klagen.
195 vond ik net iets minder mooi staan. 175 was me iets te veel van het goede maar goed ieder zijn eigen idee en na en voor delen met wat tie wil ![]() |
|
||||
|
||||
![]() nee 195 rondom staat niet , om die 7.5j lijkt dat voor geen porum
nee ik rij ook niet veel met de golf , maar daaarom wil ik wel graag veilige banden ![]() @style , de 1 zegt slecht grip , de ander zegt niks aan de hand ik weet het niet maar goed onder mijn golf 3 had ik voor uniroyal rainsport en die word her en der ook de hemel in geprijsd , en dat vond ik zelf echt een k*t band dus wat moet je geloven ?? staat vaker dat de nankang rommel is , dan dat het goed word bevonden |
|
||||
|
||||
![]() Er zit denk ik ook een stukje gevoel bij de bandjes zijn niet duur dus het zou wel niet goed zijn.
Maar je kan natuurlijk ook geen appels met peren vergelijken. De banden die 2x zo duur zijn zullen waarschijnlijk ook beter zijn. Er stond toen ik ze kocht ook duidelijk dat het niet top regenbanden zijn. 1 voordeel de MK1 en het baasje houden ook niet van regen ![]() |