![]() |
|
||||
|
||||
![]() ZE DOET HET!
Ontsteking zit er weer goed op (moet nog even met flitslamp worden gesteld) en voor de rest is alles klaar. Morgen de remmen ontluchten en de laatste dingetjes afwerken en hij is klaar voor komende zondag. Zijn eerste echte proefrit waarschijnlijk. Foto's komen zsm, zit nu net op een nieuwe PC aangezien de andere is gecrasht.
|
||||
|
||||
![]() Maar je 1600 carb zit er nu op???
Dat elektronische rotding? |
|
||||
|
||||
![]() Dat "ding" zit erop ja.
|
||||
|
||||
![]() Kun je beter je 1600 er ook weer inbouwen ,want dan schiet je met die hele ombouw ook niks op!!!!
Een 1800 carburateur is een stuk groter ,dus je zal waarschijnlijk helemaal geen vermogenswinst nu hebben !!! Snap niet hoe je er in hemelsnaam bij komt om die 1600 carburateur erop te bouwen !! dat ding had meteen in de ijzerbak gemoeten ! Ik zou maar snel die 1800 carburateur eropzetten ,zitten maar 3tot4 draadjes op ,één voor de benzineafsluiter ,één massa ,en waarschijnlijk een draad voor de automatische choke ,dus dat is 10 minuutjes werk om aan te sluiten ! Vind het maar een vreemde actie ,als ik zo eerlijk mag zijn......vooral als je er dan ook nog een spagettie opgezet hebt wil je toch vermogenswinst behalen ,en dan zet je een zo'n k#t carburateur op ![]() Jammer van al dat werk.....
Last edited by jettaracing : 06-06-2008 at 21:55. |
|
||||
|
||||
![]() Achja, je moet het leren he. Ik had verwacht dat er geen verschil in zat. Maar had al van Johan gehoord dat dat wel degelijk het geval was.
Zal er eventjes mee aan de gang. Eens kijken wat er mogelijk is. Want maar zien welk draadje waar op moet ja.
|
||||
|
||||
![]() Knutselkoning!
![]() Ik denk dat ik met Wytze instem wat die carb aangaat. Die draadjes zullen de moeite niet zijn denk ik, en 't levert genoeg op als 't eenmaal in elkaar zit.
|
||||
|
||||
![]() Gelukkig is er dit forum. Zo krijg je telkens weer wat meer dingen te weten. Meeste heb ikzelf gedaan. Ach, zo leer je het beste. Morgen maar een knutselen dan.
Eerst een einddemper zien te scoren.
|
||||
|
||||
![]() Goed, inlaat is omgewisseld alleen nu nog de aansluitingen.
Mijn normale pompje (die linksvoor zit) kan eruit dacht ik. Moet nu ff kijken waar ik de brandstofslangen op aan moet sluiten. Heb wel foto's alleen die PC is down...
|
||||
|
||||
![]() Uiteindelijk komen we er wel.
Vandaag op het nieuwe filiaal van mijn werk stond deze nieuwe promotiebus. Deze zou uit Frankrijk gekomen zijn... De kans om een paar mooie foto's te maken heb ik niet laten liggen. Ook de eerste foto's weer van de rijdende Jetta. Foto's van onder de kap zal ik zsm maken. ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Zoals beloofd heb ik eindelijk even een paar shots kunnen maken van het nieuwe hart van de auto, de 1800 8V
Blok is helemaal schoongemaakt en in zwarte verf gezet (hamerite zwart) De aanbouwdelen zijn allemaal in hittebestendige lak met een grijstint gespoten. Erg mooie kleur al zeg ik het zelf. Verder allemaal nieuwe slangklemmen, oliefilter is mooi blauw en alle draden zijn opnieuw ingewikkeld. Ik ben er zelf aardig tevreden over. De luchtfilterbak moet nog worden vervangen door een ander exemplaar en moet nog iets vinden om aan het uiteinde te hangen. ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() En vandaag na de snelle afhandeling van Remcotje de draagarmen van de Jetta vervangen. De rubbers waren helemaal gaar en hij trok als je een oud hollandse klinkerweg trotseerde in de wagen. Nu weer klaar, hij kan er weer tegenaan.
|
||||
|
||||
![]() En ook weer wat spul dat eraan komt:
Nieuwe velgen Nieuwe schroefset Waar dan de uitlijning na volgt, logischerwijs.
|
||||
|
||||
![]() Goed, ik ben dus even aan het verbouwen geweest.
Nieuwe schroefset vs oude: ![]() Auto wachtend op de nieuwe wieltjes, heeft een weekend gestaan, was zelf toch op de Zwarte Cross: ![]() Nieuwe wieltjes vanochtend (6.30 uur, dank aan Dasher) gekregen en erop gezet: ![]() Trommels eerst nog weer netjes zwart gemaakt: ![]() Dus ik ben weer een blij mens ![]()
|
||||
|
||||
![]() Toen ik laatst te uitlijnen geweest bleken de benzinetanksteunen niet in geweldige staat meer. 1 brak er af en ook de anderen waren niet lekker meer.
Even een middagje aan het buigen geslagen. Precisie werkje, maar het is weer voor elkaar. ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Net blokje, wielen staan hem erg goed.
|
||||
|
||||
![]() kreas hjer
johan
|
|||
|
|||
![]() mooi gedaan kerel ....
|
|
||||
|
||||
![]() Laatste update en foto's.
Deze auto heeft inmiddels een nieuw baasje. Ik heb nu een Vento VR6 in bezit. Wel jammer dat ie weg is maarja, moet ook verder. Had hem graag als levensproject gehouden ofzo maar dat komt er toch niet van... Op het werk nog even creatief met slang bochten en pvc geweest een een intake gemaakt. Eigenlijk meer om het grote gat op te vullen maar stond erg netjes met die blauwe kleur erbij... ![]() ![]() En de allerlaatste...: ![]() En de nieuwe: ![]() En we gaan hier verder: http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=46940
|
|||
|
|||
![]() Laten wij toevallig nou dezelfde wekgever hebben .
Ik in Filiaal Wehl Groeten Marcel Quote:
|
|
||||
|
||||
![]() Had, inmiddels niet meer werkzaam aldaar.
![]() Maar toch, wereld is klein heh ![]()