![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() Mijn moeder heeft btw de recaro logo's in de stoelen weer opnieuw gestikt met rode naaigaren ,zodat die weer netjes rood zijn ![]() Maar dat maakt wel het plaatje weer compleet .
|
||||
|
||||
![]() Ziet er errug netjes uit, Wytze, ook de tweeters zijn zo prima! Ik had het niet beter kunnen doen.
![]() Gr. Ed
|
||||
|
||||
![]() Was ik laatst bij Wytze in het hok , en wat schetst mijn verbazing
![]() Wytze wil aan de retro look ![]() Heb snel nog even een paar foto`s met de telefoon kunnen maken , maar eigenlijk moets het geheim blijven tot volgend jaar. Vooral de wielen spreken hem erg aan . Allemaal rubber , en nooit meer hoeven poetsen ![]() ![]() ![]() ![]() Let dus goed op volgend seizoen , dit wordt de nieuwe trend ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Damn ! ideaal voor de vrouwen ,nooit meer stoeprandschade aan de randen !! ![]() zijn deze wielen ook in gepolijste versie te krijgen ? heb ik tenminste nog wat te poetsen ![]() Hier nog even een foto van het recaro logo (bedankt Mem ,voor het stikselwerk ![]() ![]()
Last edited by jettaracing : 21-10-2009 at 20:14. |
|
||||
|
||||
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Edd Postma
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ( ![]()
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
![]() die spiegels zouden ook niet misstaan
|
|||
|
|||
![]() Quote:
hou is op, hij is eindelijk van die rs bumper af............ ![]() gr. Martijn
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Damn ,die lijkt wel op de mijne ja ,zal ik ook meer even met de decoupeer door de bumper jengelen dan? ![]() Vind de rolbeugel wel een leuk idee trouwens ..........
|
||||
|
||||
![]() Kwam laatst ook nog deze voorbij
![]() ![]() @ Len,Deze is ook mooi trouwens ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Zo , deze week weer even met de rode bezig geweest , want de uitlaat begon te rammelen .
Bleek er een buis in de demper los te liggen ,en ben ik weer even creatief bezig geweest met een aantal meters buis en ons nieuwe lasapparaat ![]() Ik heb eerst even gereden met een uitlaat compleet zonder dempers eronder ,maar dit was toch even iets te veel van t goede , dus heb er deze week er een voordemper(vlammendover) van Sebring eronder gezet ,en de achterdemper vervangen door 2 'tdi' style buizen . Nu klinkt de jetta een stukje zwaarder ,en is nu weer heerlijk 'rammel'vrij! Ik heb inmiddels de rode ook te koop gezet ,want ik ben eigenlijk van plan om zelf met een nieuwe(re) auto te gaan rijden voor dagelijks gebruik . Maar ja ,zoals ook in het verkooptopic al staat , de rode hoeft niet weg , dus ik hobby er ,zolang ik m nog heb , nog mooi mee door ![]()
Last edited by jettaracing : 13-11-2009 at 19:22. |
|
||||
|
||||
![]() Jouw rooie staat toch te koop...???
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Quote:
![]() wat nieuwe(re) ? ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
t is de bedoeling dat ik straks wat meer in de variant ga rijden ,want zo'n Tdi naast de deur is toch wel wat jammer voor t geld en de auto maakt eigenlijk ook veel te weinig kilometers voor een diesel . Dus dan kan er voor thea weer wat anders worden gezocht ,maar dan meer in de richting van een benzinemodel waarschijnlijk .
|
|||
|
|||
![]() Quote:
VR ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
IRVW3 ofniet ![]() ![]()