![]() |
|
||||
|
||||
![]() hoi daar,
eindelijk een stalling geregeld voor de cabby, ga mezelf met een type 2 16v de winter doorsturen. alvast wat info... ![]() dit is wat de duitsers noemen "ein mausekino" ![]()
|
||||
|
||||
![]() waar heb ik deze foto's eerder gezien????
![]() |
|
||||
|
||||
![]() eindelijk heb ik eens foto's kunnen schieten, ben heel de week al met donker thuis
![]() hier is tie dan, met "iets" werk :-D Mijn album wat te doen: - uitlaat veranderen, deze is mij net iets te groot - kentekenplaathouders eraf en vervangen voor zwarte DONE - ruitenwissers eraf en vervangen voor orginele DONE - ruitensproeiers eraf en vervangen voor orginele DONE verbrederset een keer helemaal demonteren en weer goed terugzetten, heb de bestuurderskant er al afgetrapt omdat deze uitstak ![]()
Huibert VW Eos '06 2.0 TFSI, daily --> bagged ![]() VW Touran Highline 7-zits '11 1,2TSI, family Last edited by Cabrio-Addict : 02-12-2006 at 21:24. |
|
||||
|
||||
![]() Wat een kachelpijp, moet wel wat aan gebeuren maar dan heb je een mooi karretje!
Achterbumpert hangt ook niet helemaal lekker of komt dat door de foto!? |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
nee hoor, die is echt te groot! had jij vandaag een bekeuring onder de ruitenwissert ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ja, verdomme! Heb je mij dus gespot. Wanneer?
Ik was gisteren avond even een gratis Corrado achterbank ophalen bij Bas, was een half uurtje weg. Is mijn parkeerplek weg. Staat er iemand anders op. En er was nergens plek meer op of aan de stoep. Dus ik parkeer hem daar onder die boom. Met alle wielen in het gras. Sta ik ook niet in de weg voor die inrit. Hoppa in ene keer 50 euro. En bedankt zal de auto nog eens een keer netjes van de straat parkeren :S |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
heel toevallig kwam ik gisteren daar langs en viel me het gele briefje op! Pas toen ik jouw avatar zag wist ik het zeker, ik herkende de wielen toen. Balen man! Ik zal de volgende keer claxoneren als ik langsbrul ![]()
|
||||
|
||||
![]() vandaag stap 1 gezet op weg naar een orgineel front, heldere lampen geruild met orginele van Working Class zijn golf 2 automaat (erg stoer bakkie trouwens Nico!). Meteen de bi-Xenon ingebouwd dat ik heb gekocht bij BK customs. Volgende week komt als alles goed gaat de grille met rode bies en verstralers van RubenD erin, helemaal goed
![]() zal als dat is gedaan weer een paar foto's schieten, heb ook erg leuke wieltjes eronder... wordt vervolgt
|
||||
|
||||
![]() het zijn een beetje mug-shots, daglichtfoto komt later wel
in de link naar mijn album staan er nog 2
|
||||
|
||||
![]() nou begint het er een beetje op te lijken, vandaag bij RubenD de grille opgehaald (weer een ruiling!!
![]() ![]() ![]() moet de verstralers nog even aanpassen aan de Xenon look, heb nog ergens wat wittere lampen liggen. De voorkant is nu wat ie wezen moet ![]() (zal toch maar een keer een andere plaatje halen, deze is al 3 keer opgevreten en weer uitgespuugt lijkt het wel ![]()
Huibert VW Eos '06 2.0 TFSI, daily --> bagged ![]() VW Touran Highline 7-zits '11 1,2TSI, family Last edited by Cabrio-Addict : 14-12-2006 at 17:20. |
|
||||
|
||||
![]() Inderdaad die plaat was aardig gaar! Ga je voor luxe kentekenplaten? Die wil ik ook nog, kan je daar ook korting op krijgen
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb je zojuist gespot tussen de foto's genomen bij de Terlet meeting:
http://www.mijnalbum.nl/Foto=MGNEEKE8 http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=27147 |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
wilde hem net gaan posten...thnx ![]()
|
||||
|
||||
![]() Eindelijk mijn uitlaat veranderd
![]() had al bijna het idee dat het er niet meer van zou komen maar vrijdag dan toch maar eens aan het bakken en braaien geweest... bleek namelijk dat de bocht net voor de achteras net iets anders was EN dat de middendemper vervangen is door een pijp (was me eerder niet eens opgevallen dat er wat mistte ![]() De pijp doorgezaagd en onder een andere hoek weer vastgelast en tada... ![]()
|
||||
|
||||
![]() Geen middendemper? Nog steeds niet? Of moet dat ook. Anders heb je straks bijna hetzelfde geluid als ik
![]() Maar zeker goed op weg, ik heb trouwens maar weer een originele gril voor erbij geregeld! Weet nog niet goed wat ik wil ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ziet erg goed uit, maar heb jij je audi wielen laten omboren...??? Zoja ben je niet bang dat je het dan kapot rijdt, vwleusden heeft ze onder ze 1.3 maar durft ze niet onder de 16v te zetten ivm vermogen....
Suc7
|
||||
|
||||
![]() Quote:
deze zijn idd omgeboord, heb ze van een maat gekocht die eerst zelf een set heeft gehad en redelijk lomp is gaan testen om zeker te weten dat alles heel blijft (volgas het velperbroek over zeg maar ![]() alleen al daarom heb ik geen seconde getwijfeld, ik ga er gewoon haaks de hoek mee om, geen centje pijn ![]() vandaag de US achterlichten van Zweiter binnengekregen, meteen maar even de pauze goed genut ![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() netjes die lampjes
![]() leuke wintermobiel
1991 Jetta MK2 1.3 (sold) ![]() 1999 MX5 NB 1.6 (sold) ![]() 1990 Golf MK2 1.3 Low&Slow Daily ![]() 1998 Kawasaki Ninja ZX7-R ![]() 2003 Jaguar X-type (for the lady ![]() 1989 Golf MK2 GTI 16v (waiting to be fixed ![]() |
|
||||
|
||||
![]() en bij daglicht:
![]() ![]() ![]()
Huibert VW Eos '06 2.0 TFSI, daily --> bagged ![]() VW Touran Highline 7-zits '11 1,2TSI, family Last edited by Cabrio-Addict : 16-01-2007 at 21:34. |
|
||||
|
||||
![]() Ga je die Folie er nog afhalen? Vind het alleen jammer van die oranje knippers eigenlijk. Voor de rest staat het mooi!
|