![]() |
|
||||
|
||||
![]() Jawel, het is zover; de Passat is aan de voorzijde 60mm omlaag gegaan
![]() Wat ik gebruikt heb; Audi 80/90 Type 81 voorveren + dempers van GT-Cupline (Ebay) Golf 3 achterveren (schroefset) van Supersport (met dank aan BlackDevil ![]() 2 nieuwe stuurkogels ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Meer foto's op http://passat.sjig.nl/Passat-Lowering/ Kwaliteit van de foto's is niet zo super en de auto is niet gewassen. Sorry daarvoor ![]() Heb trouwens ook andere wielen (alweer..). Dit zijn Corrado 15x6inch steelies met 45/195/15 Uniroyal Rainsport banden ![]() Over drempels rijden valt me heeeel erg mee. Kan er normaal overheen! ![]() ![]() Kom maar op met de kritiek ![]()
|
||||
|
||||
![]() Weer een lage passat 32b variant, raakt jouw uitlaattip de drempels af en toe?
|
|
||||
|
||||
![]() Voorkant staat netjes zo. Zo te zien nog ruimte over in de wielkasten voor?
Ik wil ook zoiets onder de Santana, heb de meeste spullen al in huis zelfs. Alleen moeten er bij mij 8x16" wielen onder met 215/40 16.
|
||||
|
||||
![]() @ Nyntje; nee, nog niks van gemerkt. De achterkant staat ook maar 1,5 a 2cm lager dan normaal.
@ Jurgen; Inderdaad iets ruimte over; ![]() Ga jij ook 8inch wielen voor monteren?
|
||||
|
||||
![]() Vandaag wat hoge drempels geprobeerd, geen problemen. Er is zelfs nog een aantal centimeters over
![]()
|
||||
|
||||
![]() Heb je nog veel ruimet over met 15 inch?
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Das wel de bedoeling ![]() Maar begrijp uit je reaktie dat dat niet zonder aanpassingen gaat...
|
||||
|
||||
![]() Ziet er goed uit! Zeker nog de achterkant laten zakken en die bak wassen, joh!
|
|
||||
|
||||
![]() @ Nyntje; Zal van de week even een foto maken van de ruimte die er nog is
![]() @ Jurgen; geen idee of dat gaat passen hoor ![]() Achterkant gaat denk ik wel ietsjes omlaag, en wassen kan ook geen kwaad inderdaad ![]()
|
||||
|
||||
![]() ziet er dik uit, zekers nog beter na een wasbeurtje
![]()
|
||||
|
||||
![]() Wasbeurtje is er dit weekend niet van gekomen. Regende nogal en karten vond ik toch iets leuker om te doen
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ja regen... ik heb ook liever niet dat mn wagen nat wordt tijdens t wassen ![]() maar vraagje, ik kwam op ebay verlagingsveren tegen (.de). een set van 4 rode veren, 40mm lager. kan je deze monteren met de orgi dempers?? ik wil mn 32b iets lager voor t uiterlijk, maar ik wil er lekker mee kunnen rijden zonder zorgen over drempels. en evt op vakantie etc (lading). of kan je voor dat soort gevallen beter weer ff de orgi achterveertjes erin steken? wel vette bak! groeten
|
||||
|
||||
![]() Dit staat hem er netjes gijs echt mooi laag
![]()
|
||||
|
||||
![]() @ Zollie; ik raad je aan om ook gelijk de dempers te vervangen. Heb momenteel aan de voorzijde alles van GT-cupline; 60mm + dempers. Bijde van een Audi 80 typ81.
Ik kan zonder problemen over drempels (wonderbaarlijk..) Wanneer je lagere veren op originele dempers fixt rijd dat niet lekker. De originele dempers hebben een langere veerweg en zijn soepeler. Als je dan van een drempel rijdt heb je juist kans dat je iets raakt. ![]() @ Erwin; thnx ![]() Ps, ben bezig met het poetsen van de hele auto ![]()
|
||||
|
||||
![]() Erg stoer zo gijs! Staat 'm super
![]()
|
||||
|
||||
![]() Thnx
![]() Volgende week dinsdag wordt ie uitgelijnt. Weet niet of de auto daarvoor de brug op moet, maar als dat moet hoop ik dat ze daar geen problemen mee hebben ![]()
|
||||
|
||||
![]() Het heeft nogal geduurt maar het ziet er dan ook goed uit!
|
|
||||
|
||||
![]() ![]() Inderdaad lekker veel ruimte over ![]() Ik lig voor 7 cm lager, en met 195/60-15 is de wielkast dan mooi vol ![]() ![]() Last edited by Ebut : 04-08-2007 at 13:34. |
|
||||
|
||||
![]() Auto is vandaag uitgelijnt. Tjezus wat rijd ie nu relaxt
![]() Dat scheeld echt dag en nacht ![]()