![]() |
|
||||
|
||||
![]() ik zou zeggen plaats hier uw foto's en verhalen!!
|
|
||||
|
||||
![]() Net terug, met open dakje er naartoe gereden. Veel cabrio's trouwens. Persoonlijk geen foto's gemaakt.
|
|||
|
|||
![]() Ook net weer thuis, veel leuke wagens gezien daar.
Heb een stuk of 30 foto's die volgens zo snel mogelijk
|
||||
|
||||
![]() Leuke meet vandaag!
Ik heb geen foto's gemaakt maar er waren er veel die dat wel gedaan hebben ![]()
|
|||
|
|||
![]() Niet geweest , liep een beetje uit de hand bij de kever 11 steden tocht
was iets te gezellig op de stempel post ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Na het weer weg, wat regen weinig tot geen zon, bewolkt en fris, leuke opkomst van de mk1s. Maar verder leuke meet.
Klik voor de foto's |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Voor de verandering dit keer ook maar weer eens naar een meeting geweest, 2e keer dit jaar?
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zo denk ik er ook over.. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Leuke dag desondanks het weer
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Zu Risiken und Nebenwirkungen lesen Sie die Packungsbeilage und fragen Sie ihren Arzt oder Apotheker. Last edited by PvH : 19-09-2010 at 18:36. |
|
||||
|
||||
![]() Was een gezellige meeting. Veel leuk spul gezien!
|
||||
|
||||
![]() Wij zijn ook weer terug. In het uurtje dat we er waren behoorlijk wat bekenden gesproken. Helaas niet meer met Arjan en Jennie gepraat
![]() Verder stond er mooi spul bij. Volgens mij komen er ook elk jaar steeds meer Duitsers bij? ![]() De catering was tiptop in orde, patat was goed en snel geregeld. Op naar 2011 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() En een paar foto`s van auto`s die niet op het terrein mochten: ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Zag er wel weer gezellig uit heren ! Ik kon er deze keer niet bij zijn ,de vrouw moest aan t werk ,en vanmiddag begon t hier erg te regenen jammer genoeg !
Volgend jaar proberen we er wel weer bij te zijn (ook al rijd ik niet eens een Mk1 ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ondanks het slechte weer was het een hele mooi meeting, een pluim voor de organisatie
![]() BEDANKT VOOR DE EERSTE PRIJS DIE IK MOCHT ONTVANGEN VOOR MIJN GOLF1!! en Andre, jij bedankt voor het brengen ![]()
|
||||
|
||||
![]() Graag gedaan Eddy.
Mocht zelf de derde prijs in ontvangst nemen... blijft altijd leuk ![]() Weer veel mensen gesproken en dit jaar veel nieuwe/andere auto's dan voorafgaande jaren mogen bewonderen. Catering en wc zoals elk jaar weer toppy (hoorde hier en daar wel veel de vraag: is ter ook een loempiejah tent ![]() Als laatste nog even voor de bezoekers die graag de hond meenemen naar een meeting. Oke als je je hond meeneemt ![]() ![]() Volgend jaar zeker weer aanwezig op deze altijd leuke meeting ![]() Last edited by A.D GOLF1 1976 : 19-09-2010 at 18:34. |
|
||||
|
||||
![]() Even half-offtopic; welke Golf is van Eddy?
|
||||
|
||||
![]() Eddie en Andre gefeliciteerd met jullie prijzen
![]() Ook net ff geweest Zonder Einzer ![]() Stond zeker weer erg mooi spul tussen. Gr Siep |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Witte 83-er Golf1 GTI met de nog ATS-cup wielen. Hele dikke bak Eddy, vandaag voor het eerst bewonderd, snap nog steeds niet waarom je niet wil ruilen ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Mijn foto's:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Die kentekens
![]() ![]() ![]()