![]() |
#1
|
||||
|
||||
![]() en ik maar denken dat het niet erger kon als die rieger uitvoeringen..
![]() http://suchen.mobile.de/auto-insera...s=EXPORT&noec=1
__________________
- '99 Audi S3 8L Quattro (Daily) - '97 Polo Harlekin (16V AFH Swap) - '78 Polo mk1 0.9 Mandarin orange - '92 Golf 3 2.0 GTI (Sold) - '84 Golf mk1 cabrio (sold) 'Smile, Listen, Agree and then do whatever the f*ck you wanted to do anyway' |
#2
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ik heb nog wel een 78er gti blokje voor je liggen. Trek je al die plastic troep eraf, heb je een oer-gti voor weinig. Hij heeft pas 50.000 gelopen dus veel laswerk heb je niet. |
#3
|
|||
|
|||
![]() mooi he... die MB achterlichten.
![]()
__________________
Je bent nooit te oud om in een platte VW rond te stuiteren! ![]() |
#4
|
|||
|
|||
![]() En een achterbankje heb ik ook nog wel liggen in ruitenstof.
|
#5
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Je he was toen helemaal "in". Eigenlijk zou je uiterlijk getunde golfjes 1 moeten gaan sparen. Elk jaar kun je er wel 2 of 3 kopen voor een appel en een ei. Na 10 jaar heb je dan een complete verzameling van alle tuningsets die er in de jaren 80 te krijgen waren. Je hebt dan wel stuk voor stuk unieke auto's. Voor die sets werden toen echt hele hoge bedragen neergeteld en met spuiten plamuren etc erbij werd er serieus geld in die auto's gestoken. Maarja ik heb niet genoeg stallingsruimte en me portemonnee is ook leeg. En aan de andere kant zie ik het ook niet gebeuren dat die auto's in enen wel geld waard gaan worden. |
#6
|
|||
|
|||
![]() waarde zal aangezien niet echt stijgen, origineel blijft natuurlijk het mooiste.
maar de speciale uitvoeringen zoals de Scorpion, GTS en dat soort Golfjes 1 kan ik ook wel waarderen! Dit is fout.. maar wel op een goede manier!
__________________
Je bent nooit te oud om in een platte VW rond te stuiteren! ![]() |
#7
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Helemaal mee eens. Zou het wel zonden vinden als er voor 20 jaar helemaal geen extreme jaren 80 tuning golfjes meer zijn omdat iedereen alleen maar origineel wil. Vandaar mijn niet serieuze idee dat je ze eigenlijk maar zou moeten gaan sparen. |
#8
|
|||
|
|||
![]() "Das perfekte Restauration Objekt für die Leute die Automobile Geschichte zum Leben erwecken wollen."
Duh.... nou als die Winston GerscatefjncJOQm...nogwat hier in de straat verschijnt met die postcodetoestand, dan wil ik wel overwegen om de goedzak uit te gaan hangen en zo'n 80 tjoening Golfje te kopen om later aan het nageslacht te laten zien wat ik vroeger niet mooi vond.... Huh, wat klopt hier eigenlijk niet.... Als t dan toch moet dan maar een Rieger GTO, want vind 4 koplampen meer dan genoeg. En natuurlijk geen achterbank, maar een enkele Recaro op de tweede rij met links en rechts ernaast een kneiter van een subwoofer. |
#9
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]()
__________________
'88 Golf II VR6 '91 Golf II G60 '86 Golf II 16V New Project |
#10
|
|||
|
|||
![]() Geweldig dit!
|
#11
|
||||
|
||||
![]() Quote:
haha, je hoeft niks te lassen nee want is allemaal polyester. die kan je gewoon fijn knijpen.
__________________
Golf MKI '76er Project. MKI '76 swallowtail project ,MKII 1.6TD '90 Daily, '05 CBR600RR Repsol EX MKI'83 GTI, '80 1.5aut, '91 cabbie MKII '84 TD , 85'tdi , 86'td , '86D '86 16v GTI Polo '00 6n2 GTI Mercedes SEC500 '87 Honda Civic '94 |
#12
|
||||
|
||||
![]() Quote:
nah.. doe maar niet ![]() ![]()
__________________
- '99 Audi S3 8L Quattro (Daily) - '97 Polo Harlekin (16V AFH Swap) - '78 Polo mk1 0.9 Mandarin orange - '92 Golf 3 2.0 GTI (Sold) - '84 Golf mk1 cabrio (sold) 'Smile, Listen, Agree and then do whatever the f*ck you wanted to do anyway' |