![]() |
|
|||
|
|||
![]() Franse 5-drs GTI in zeldzame kleur:
http://www.leboncoin.fr/voitures/714730724.htm?ca=18_s |
|
||||
|
||||
![]() Gaaf ding
|
||||
|
||||
![]() wat een joekel die uitlaat :p
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Daar moet je doorheen kijken(en hopen dat ie niet net op dat moment gestart wordt ![]() Maar inderdaad een gaaf ding, deze kleur volgens mij nog niet eerder gezien op een 5-deurs.
|
||||
|
||||
![]() jammer dat het een 5 deur is. De rest is moeilijk te beoordelen aan de hand van 3 fototjes maar dat er aan gebeund is ziet iedereen.
|
||||
|
||||
![]() Wel een gave kleur, jammer van die pijp
![]()
|
||||
|
||||
![]() Die matjes uit de auto zwieren, ander stuurtje erop, andere velgen erop (deze staan me iets te veel naar buiten) en andere pijp eronder en je hebt een heel mooie wagen! Ook een pluspunt dat het een vijfdeurs is vind ik, esthetisch en praktisch maar ook: een vijfdeurs kas is stijver dan een driedeurs
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Nee ook nog nooit gezien. En idd die tjoener rommel moet je doorheen kijken en daarna gauw eraf gooien. Vervolgens is t mooi, origineel ding. Vind 5 drs altijd wel wat hebben op n MK1 en zeker in zo'n niet veel voorkomende kleur. |
|
||||
|
||||
![]() Ah joh, die dikke pijp was toch juist het je van het in de tijd van de type 1. Haha