![]() |
|
||||
|
||||
![]() http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/...sAction=asqSent
ziet er niet verkeerd uit. zou die er al meer dan 1 jaar staan omdat het import is ?
Golf MKI '76er Project. MKI '76 swallowtail project ,MKII 1.6TD '90 Daily, '05 CBR600RR Repsol EX MKI'83 GTI, '80 1.5aut, '91 cabbie MKII '84 TD , 85'tdi , 86'td , '86D '86 16v GTI Polo '00 6n2 GTI Mercedes SEC500 '87 Honda Civic '94 |
|
|||
|
|||
![]() Die staat daar nog niet een jaar, hooguit een halfjaar.
Denk dat het grootste verkoopprobleem het after market klapdakje is. |
|
|||
|
|||
![]() Het feit dat het een 5-deurs is.
Is volgens mij veeeeeel moeilijker te verkopen. En het dakje, helpt ook niet. |
|
||||
|
||||
![]() idd, 5 deurs, dakje, import kenteken en hij is niet gerestaureerd oid dus je zal altijd werk vinden aan zo'n auto.
|
|
|||
|
|||
![]() Is geen Pirelli , te zien aan o.a. tellers. Geen verbruiksmeter en boordcomputer zit er ook niet in. Ook zou de grill dan niet kloppen en mist het lederen randje op het stuur.
|
|
||||
|
||||
![]() inbouw dakje niet gezien. slim gedaan met de fotoś dan.
Gaat er gelijk de helft van de waarde wat mij betreft.
Golf MKI '76er Project. MKI '76 swallowtail project ,MKII 1.6TD '90 Daily, '05 CBR600RR Repsol EX MKI'83 GTI, '80 1.5aut, '91 cabbie MKII '84 TD , 85'tdi , 86'td , '86D '86 16v GTI Polo '00 6n2 GTI Mercedes SEC500 '87 Honda Civic '94 |
|
||||
|
||||
![]() mfa heeft er volgens mij wel ingezeten..de ruitenwisserhendel heeft hij nog wel..enkel de Rabbit GTI's hadden geen mfa..en geen kuipstoelen en ditto getint glas
er zal wel een tellerbak van een 1600 ingetrapt zijn ..waardoor de tellerstand wss ook niet klopt.. |