![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ik dacht laat mn variant ook eens zien op het forum ![]() Het is een passat tdi b4 uit 1996. Dingen die zijn veranderd: - Verlaagd - Recaro stoelen - logo's verwijderd - gril zonder embleem - goed gepoets met hulp van jettamania ![]() - Borbet E 9j 16 inch (klein detail ik kan nu niet rijden ![]() ![]() Voor de rest veranderd er vast nog wel eens iets dit in ieder geval: - zijknippers usa stijl (zijn in bestelling) - oplegletters Last edited by okkehel : 26-05-2007 at 18:00. |
|
||||
|
||||
![]() Mooie wagen okke, ik heb uhm toen gezien toen je uhm net had nou is al aardig verandert.
ziet er netjes uit hoor. Groeten |
|
||||
|
||||
![]() gave passat zeg, jammer dat je velgen achter aanlopen, maar alles is op te lossen toch?
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ja dikkere spoorvebreders ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hele mooie wagen !!!
|
||||
|
||||
![]() Gaaaaf ding man! Ben je nog niet tegengekomen, heb je hem nog niet zo lang?
Die Borbet E's zijn echt super, en staan goed onder zo'n schip.
|
||||
|
||||
![]() Zo moet een passat zijn, wat een gaaf ding Okke!
Voor dat aanlopen zou je misschien eens bij Wytze moeten vragen voor oplossingen. (Zou zonde zijn als dit weer omhoog zou moeten.) |
|
||||
|
||||
![]() Bedankt voor de reacties
![]() hier nog een foto van de recaro's: ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zeker wel een mooie auto zeg!
|
|
||||
|
||||
![]() die wagen bevalt me wel
![]()
|
||||
|
||||
![]() Jij laat me even schrikken zeg!
![]() ![]() ![]() Velgen staan heel mooi en vind persoonlijk het donkere hoekstukje naast de koplampen ook erg mooi erbij passen! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja het moet inderdaad niet teveel meer omhoog. Anders maar eens kijken of de wielkasten niet gerold kunnen worden voor een beetje meer ruimte ![]() |
|
|||
|
|||
![]() mooie auto succes er mee.
|
||||
|
||||
![]() Ha Okke!
Ziet er goed uit joh! Heb je ook grotere foto's? 1 Waarbij de auto er mooi groot op staat zegmaar? Niet teveel achtergrond ![]() Ben erg benieuwd naar close up shots! |
|
||||
|
||||
![]() Echt een zeer gave passat! Spot je vast wel eens binnekort.
|
||||
|
||||
![]() Wow, die B4's zijn dus ook wel vet te maken
![]() Zijn die Recaro's origineel in deze auto geleverd? ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik zal binnenkort nog wel wat meer foto's schieten (close up)
Ik moet eerst even andere spoorverbreders kopen! Deze recaro's zijn niet orgineel geleverd, deze kwamen uit een bmw (waarschijnlijk ook niet orgineel) waar ik andere slede's opgeschroefd heb ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Mooie auto Okke !
Had het al van JettaMaNiA gehoord ,ziet er netjes uit ,zeker met die velgen ! En met een spoorverbreder gaat het wel passen hoor ,maar zonder aanpassingen van je wielranden word het dan wel moeilijk ,in ieder geval succes met deze mooie variant!
|
||||
|
||||
![]() mijn favo model passat
|
||||
|
||||
![]() Ik zit ook te twijfelen over een spoilertje achter op de auto.
Het moet dan wel een subtiel spoilertje zijn. Weet iemand ook als VW deze ook geleverd heeft? |