![]() |
#1
|
||||
|
||||
![]() Omdat ik ebzig ben met ombouw van 1100 naar 1800 gti heb ik de volgende vraagjes
- Hoe hangt de luchtfilterbak op/vast met de injectieleidingen enzo. Ik heb alleen vaag ding aan de carosserie hangen ![]() - Koude startproeier.....daar zit ook een sensor aan...weet alleen niet wat ik ermee moet. iemand enig idee waar dat op aangesloten moet worden? - Ontsteking...volgens de vraagbaak zit der op dat doosje (waar ik ff de naam van kwijt ben; waar twee van die vacuumslangetjes op zitten) eentje voor "vroeg"en eentje voor "laat. Zelf gebruik ik een ontsteking van een golf 2 (met hallgever) en daar zit dat doosje maar met een slang aansluiting. (lekker vaag verhaal maja... ![]() - Wou de benzine pompen (!) van een cabrio aansluiten...dus drukpomp in de tank en gewone pomp eronder...iemand die hier een mooie tutorial van. Oftewel hoe slijt ik dat aan ![]() alvast bedankt dan maar voor het lezen ![]() |
#2
|
|||
|
|||
![]() Snap niet wat je bedoelt met die luchtfilterbak
![]() ![]() Die ontsteking...bij een Golf II met K-jet zit inderdaad 1 vacuum slangetje op de onsteking, deze loopt naar je gasklephuis waar je ALTIJD vacuum hebt. Die moet dus aangesloten worden net voor de gasklep. Bedoel je dit? ![]() De rest weet ik zo ook niet, heb het wel gelezen ![]() ![]() Suxes! |
#3
|
|||
|
|||
![]() luchtfilterbak zit met 2 pennen op de zijkant in rubbers in de carosserie vast
en aan de andere kant met een klembeugel koude startsproeier zitten 2 draden aan en die gaat naar de thermotydschakelaar ontsteking is wat TD15 zegt pomp uit de tank naar pomp onder de auto drukaccumulator en naar de brandstofverdeler daarvandaan de retoer terug naar de tank dikte van de leiding durf ik niet te zeggen hoop dat je er wat mee kunt |
#4
|
||||
|
||||
![]() rubbers in de carosserie mis ik dus en die klem ook....dus als iemand mij daar blij mee kan maken
![]() Gedeelte van de pomp snap ik niet...momenteel zitten in de 1100 cc een vlotter en een mechanische pomp....deze moeten eruit toch? Kom op de plaat van de vlotter niet de drukaccumulator..? Op de drukaccumulator zit toch zo'n filternetje he en een uitgang...dus dat komt in de tank leek mij. Brandstofverdeler is de spinnenkop ![]() ![]() Voor de rest weet ik weer wat...om ff verder te beunen...hoop ik ![]() |
#5
|
||||
|
||||
![]() waarom niet meteen een GTI gekocht, of een Golf met de 1500 JB motor?
|
#6
|
||||
|
||||
![]() Omdat ie zo'n schitterende GTS natuurlijk niet kon laten staan!!!
![]()
__________________
Golf GTS '83 SOLD |
#7
|
||||
|
||||
![]() Quote:
je kan ook een kant en klare wagen kopen , maja waar is dan de hobby...
__________________
Mijn project, '77 audi 50 Quote:
|
#8
|
||||
|
||||
![]() Quote:
weet je een mooie te staan voor weinig geld (die wel nog hard is) ![]() besides, zo'n GTS "schijnt" zeeeeer zeldzaam te zijn, he roel ![]() maar het zal wel uiteindelijk allemaal op zijn pootjes terecht komen met de golf, je bent er tenslotte al zo lang mee bezig ![]() ![]()
__________________
'91 Volkswagen Golf II GTI 16VT Edition One '10 Audi A4 B8 Avant |
#9
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Waarom wel ![]() ![]() ![]() Wat is je bijdrage nou aan mijn vragen? |
#10
|
||||
|
||||
![]() Roel je moet een Gti tank opscharrelen voor je Gts. Aangezien hier onderling verschil in zit (dus tussen carb en injectieblok).
|
#11
|
||||
|
||||
![]() Quote:
waarom wel, omdat je je dan een hoop werk zou hebben bespaard ![]() ![]() maar ik geef toe, mijn bijdrage aan jou vragen is helemaal niks, nada, noppes, maar mag iemand nog niet eens een tegenvraag stellen? P.s. oh ja, brandstofverdeler is idd de "spinnenkop", toch nog een kleine bijdrage ![]() Last edited by Rene´ : 12-05-2006 at 14:21. |
#12
|
||||
|
||||
![]() @moroder....dit moet ook lukken met de gewone tank....
![]() @rene'....ochja heb je vandaag in ieder geval nog wat goeds gedaan ![]() Alsof het zo raar is om een motor omte leggen van een 1100 naar een 1800...ben toch zeker niet de eerste wat dat doet? Dus wat nog rest....hoe dat benzinepompen gedoe werkt? Welke dikte van de leidingen? Enne waar sluit je de warmdraairegelaar op aan? En iemand die nog zo'n ophanging heeft liggen van de luchtfilterbak/spinnenkop gedoe. ![]() |
#13
|
||||
|
||||
![]() Niet in bezit van de Volkswagenonderdelenbijbel? Neem aan dat je daar wel achter de dikte van de brandstofleidingen kunt komen. En dan kun je gelijk beetje aan de explodedview tekeningen zien hoe alles zo'n beetje in elkaar zit!
|
#14
|
||||
|
||||
![]() ![]() In de sletka zie ik de dikte niet staan....Wel ff exploded view gepakt van de tank van een cabrio met inspuiterT maar daar zie ik nergens de drukpomp staan...alleen nummertje 40 de inspuitpomp dus.... hmmz natuurlijk eerst weer even verkeerd gekeken ...blijft vrijdag he. ![]() Hier stata de drukpomp/accumulator wel op...maar dei zweeft in de luch (exploded view he ![]() Voor de rest hangt er blijkbaar ook nog overal zo'n brandstof (expansie) reservoir bij...Heb je dat nodig ![]() Last edited by Golf_1_gts : 12-05-2006 at 16:07. |
#15
|
||||
|
||||
![]() Ik heb ook nog wel een drukpomp en accumulator liggen van een Golf 2 K-jettronic. Misschien dat je dat zou kunnen gebruiken??
En je bent niet de enigste met een motorswap van 1100 naar 1800, heb et zelf ook gedaan ![]() |
#16
|
||||
|
||||
![]() joa ik heb zelf de inspuitpomp en de drucaccumulator liggen van een cabrio k-jetronic....maja als die van jou je in de weg liggen...welke bezine leidingen heb jij gebruikt btw?
heb jij gewoon een originele gti pomp gebruikt uiteindelijk? |
#17
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Heb het k-jettronic eraf gegooid voor carbs. Dus die leidingen heb ik niet gebruikt. Maar doe maar een bod en die pomp is van jouw ![]() |
#18
|
|||
|
|||
![]() GTI heb de tank aansluiting onder ,dan loopt de brandstof zo de pomp in
een gewone golf heb een zelf aanzuigende pomp en trekt de brandstof zo uit de bovenkant van de tank een cabrio GLI [en een golf2] hebben een pomp in de tank om de aanvoer van de brandstof te waarborgen,want de aansluiting zit daar ook bovenop de tank |
#19
|
||||
|
||||
![]() @ golf mkII 16v; dus onder de achterbank......zit op die plek nu een vlotter?
enne waar wordt de warmdraairegelaar op aangesloten ![]() (vind mezelf nu al lastig met al die vragen; trowuens alvast iedereen bedankt zo tussendoor he ![]() Last edited by Golf_1_gts : 13-05-2006 at 16:00. |
#20
|
|||
|
|||
![]() Quote:
jep onder de achterbank warmdraairegelaar komt op de luchtweger met brandstofleidingen en de electradraden op het thermocontact en naar de zekeringkast en wat betreft vragen :niemand is slim geboren ![]() ![]() |