![]() |
#1
|
||||
|
||||
![]() hallo wie kan mij vertellen hoeveel Nm/Pk een aandrijflijn van een rallye kan gaan voordat het stuk gaat
|
#2
|
||||
|
||||
![]() hoeveel weet ik zo niet maar der is n bedrijf die versterkte aandrijfassen maakt voor 20VT wagens met n boel PK's en koppel...effe zoeken met google op driveshaft
__________________
Golf 2 GTI 16V (86) Passat 35i 1800i CL sedan 13 inch Cosmics te koop 250 euri zonder spacers, 300 met... Ascension is the mother of all mockups |
#3
|
||||
|
||||
![]() minimaal die van de VR6
__________________
|
#4
|
||||
|
||||
![]() staat btw nog eentje op MP
voor t geval je nog op zoek bent kost geloof ik 750
__________________
Klutch Shirts Quote:
Buyer / seller feedback thread Golf mk2 16v W.I.P. Boot-sale |
#5
|
||||
|
||||
![]() pk niet belangrijk.. koppel daar klappen ze op.. meende dat melchior hem bij 350nm liet ploffen..maar ik ga mijn vingers hieraan niet branden
en dan heb je wel een bak in goede staat!. tussen tussenassen etc goed.. hoe slechter de staat.. hoe eerder.. verder heeft blue rallye en andré gti1g60 hierin redelijk wat kennis..
__________________
Quote:
BBB Build by Boekes Site - Custom Wheels |
#6
|
||||
|
||||
![]() Das niet veel, al bij 350Nm.
|
#7
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Je forum naamgenoot, Rallye20VT laat iig meer dan 450nm los op zijn aandrijflijn. En soms komen er 4 zwarte sporen op het asfalt... ![]() Maar het is nog niet stuk. Zijn aandrijflijn is wel kompleet gereviceerd.
__________________
Rallye Club Friesland, wie anders! VRnixT naar TFSI DSG ![]() |
#8
|
||||
|
||||
![]() Quote:
En dat gaat me toch een stukje hard ................. ![]()
__________________
Golf Mk3 Variant TDI 110pk Golf variant Mk3 family car The White Turbo Jetta! Quote:
|
#9
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja die gaat wel vooruit. Moet je nog eens in de golf mee ![]()
__________________
Rallye Club Friesland, wie anders! VRnixT naar TFSI DSG ![]() |
#10
|
||||
|
||||
![]() nou ik hoop dat het dan maar heel blijft want bij het eerste ritje ging me rechts achter motorsteun en voorzijde eraan maar dat heb ik opgelost met vibra technic steunen
Weet iemand dan waar je betere diff en bak kan kopen? of die dit herbouwt ![]() |
#11
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Beter is er niet of je moet ombouwen naar haldex. Revisie, ken wel iemand maar of hij zin heeft om het voor anderen te doen? Wederom je naamgenoot. Maar reken op hele dikke prijzen alleen al voor onderdelen die in je haakse overbrenging zitten ben je al snel meer dan 600euro kwijt! Alleen de onderdelen! De achterklok is nog duurder, en dan praat je alleen over de onderdelen!
__________________
Rallye Club Friesland, wie anders! VRnixT naar TFSI DSG ![]() |
#12
|
||||
|
||||
![]()
__________________
Quote:
BBB Build by Boekes Site - Custom Wheels |
#13
|
||||
|
||||
![]() Revisie is geen probleem want heb voor al gedaan en weet wat het kost en wat niet meer te krijgen is bij de dealer.
Maar ik had gehoopt dat er iemand was die dit al aangepast had met betere spullen. Tja en ombouwen naar haldex ben ik niet helemaal voor want dan krijg je nog een ecu en sensoren erbij. |
#14
|
|||
|
|||
![]() Bij +/- 360pk/ 450 a 500Nm begaf de derde versnelling het, tot dan toe had de visco en het achterdiff het nog steeds uitgehouden. Je hebt van Peloquin een diff voor achter en een diff voor in je bak, ook zou je natuurlijk een versterkte tandwielset kunnen kopen bv van APTuning.
__________________
1991 Golf GTI 20v 4x4 677pk 1989 Golf 20v turbo 4motion 1990 Golf GTI G60 1990 Golf GTI 16vG60 1991 Golf GTI G60 1991 Golf GTI Edition one G60 1983 Golf GTI 16vG60 1983 Golf GTI G60 2000 Audi S3 |
#15
|
||||
|
||||
![]() Kijk das mooi
![]() |
#16
|
|||
|
|||
![]() Bakken van een G60 Syncro zijn altijd 02C dat is de 4x4 variant van de 02A.
__________________
1991 Golf GTI 20v 4x4 677pk 1989 Golf 20v turbo 4motion 1990 Golf GTI G60 1990 Golf GTI 16vG60 1991 Golf GTI G60 1991 Golf GTI Edition one G60 1983 Golf GTI 16vG60 1983 Golf GTI G60 2000 Audi S3 |
#17
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() Maar er dus er is geen visco vervanger ? En heb jij ervaring met deze spullen van peloquin op aptuning ? |
#18
|
|||
|
|||
![]() Nee want ik ben overgestapt naar een 02M 6bak met Haldex achterdiff, is gewoon veel en veel steviger dan een 02C/A/J maar ook een stuk duurder. Als je het simpeler wilt houden (en een stuk goedkoper) dan gewoon andere tandwielen en een sper in je bak + een sper achter. Ik geloof dat Andre/Klaas/Jurgen er al ervaring mee hebben? Dus misschien dat die je kunnen helpen.
__________________
1991 Golf GTI 20v 4x4 677pk 1989 Golf 20v turbo 4motion 1990 Golf GTI G60 1990 Golf GTI 16vG60 1991 Golf GTI G60 1991 Golf GTI Edition one G60 1983 Golf GTI 16vG60 1983 Golf GTI G60 2000 Audi S3 |
#19
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Is het ombouwen naar haldex veel werk of moet je alleen achter ombouwen en ik neem aan dat je ook een ander vliegwiel moet hebben of niet ik heb nu een me eigen vliegwiel laten lichter maken met een sportkoppeling erop zitten en past die bak ook op de orgineel baksteun ? Die achterdiff wordt elektronisch aangestuurd is daar iets voor dat je dat zelf kan regelen ? |
#20
|
|||
|
|||
![]() Je hebt er een 02M 4x4 bak voor nodig, haldex achterdiff, aandrijfassen zul je moeten laten maken, je zult steunen moeten maken om de bak er in te kunnen hangen, je oude kineten zullen niet meer passen dus eigenlijk moet je ombouwen naar 5gaats en S3/TT kineten, je zult een vliegwiel moeten laten maken (is geen vliegwiel wat origineel is wat bruikbaar is) haldex diff pas maken in een syncro achterbrug en je zult electronica moeten hebben om de haldex te regelen.
__________________
1991 Golf GTI 20v 4x4 677pk 1989 Golf 20v turbo 4motion 1990 Golf GTI G60 1990 Golf GTI 16vG60 1991 Golf GTI G60 1991 Golf GTI Edition one G60 1983 Golf GTI 16vG60 1983 Golf GTI G60 2000 Audi S3 |