![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
http://www.autoweek.nl/newsdisp.php?ID=5154&cache=no Aldus autoweek vraag me af wat er allemaal mogelijk is qua opties/ombouw! |
|
||||
|
||||
![]() ![]() FTW (Fuck the what) Dit is geil! 22 inch chrome eronder |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
geen idee, misschien zou je dat eens kunnen navragen bij jouw local VW-Dealer, het zal iig niet goedkoop zijn zo te zien. |
|
||||
|
||||
![]() denk dat ik maar eens bij Toby aanklop om me zelf 'n paar van die logo's en instaplijsten te laten maken voor op m'n mk2
![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() Het is een schildje, maar om te zeggen dat het erg veel aan het WOB-logo herinnert.. mij niet. Zou je ook een NewBeetle met motor achterin kunnen laten maken? ![]() Jens
|
||||
|
||||
![]() Quote:
dat laatste is een oeroud VW-embleem, het is het wapen van de stad Wolfsburg, waar VW dus de hoofdzetel heeft, daarom heeft VW dat embleem vroeger al eens op auto´s gemonteerd. |
|
||||
|
||||
![]() Het "I-tje" doet me een beetje denken aan het aloude "I-tje" van Irmscher; sinds jaar en dag Opel-huis-tuner...
![]() ( ![]()
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 Last edited by René type twee : 10-08-2006 at 11:01. Reason: logo erbij |
|
||||
|
||||
![]() Je bedoelt dit logo:
|
||||
|
||||
![]() ...ja, 't is idd niet helemaal hetzelfde, maar het doet me er wèl erg aan denken!
Ik denk dat iedereen toch maar zo'n logo moet bestellen, want: de wagens op dit forum zijn stuk voor stuk
INDIVIDUAL (...en ga vooral zo door!!!)
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
![]() Als je maar genoeg betaald willen ze alles maken, lijkt mij ook wel vet om op die afdeling te werken. Allemaal apparte projecten krijg je dan!
|
|
||||
|
||||
![]() kun je dat logo'tje zo bij de dealer bestellen? lijkt me niet namelijk....
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ik heb al een individueel individual logo besteld ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]()
|