![]() |
|
|||
|
|||
![]() VELGEN TE KOOP
BBS rs794 2delig 5x100 16inch 7j rondom et 38 geen stoeprandschade!!! wel de gebruikelijke oxidatie. incl 4 redelijke banden 205-55-16inch prijs 300 euro ![]() ![]() INTRA velgen 4x100 15inch 6j rondom et 49 naafgat voor opel (maar is makkelijk aan te passen) naafkapjes zijn ook van alluminium! geen stoeprandschade!!! prijs 175euro ![]() ![]() ZENDER TURBO 1 velgen ZEER UNIEKE VELGEN!!! 4x100 6j rondom 15inch et 33 geen stoeprandschade!!! zeer mooi om te polijsten 8) prijs 400euro ![]() ![]() ![]() ![]() VELGEN LIGGEN IN ZWOLLE. EN EVT INRUIL IS MOGELIJK.. GRAAG FOTO'S VIA EMAIL VINNIETUNING@HOTMAIL.COM Last edited by vinnietuning : 13-01-2008 at 23:36. |
|
|||
|
|||
![]() upje
|
|
|||
|
|||
![]() bieden mag... wie weet
![]() |
|
|||
|
|||
![]() upje
|
|
|||
|
|||
![]() de zenders worden uniek !!!
|
|
|||
|
|||
![]() balkon uitverkoop!!!!
|
|
|||
|
|||
![]() uppie
|
|
|||
|
|||
![]() prijsaanpassingen!!!
|
|
||||
|
||||
![]() Jammer dat je geen banden bij die zenders hebt, ander had ik ze van je willen overnemen!
|
|
|||
|
|||
![]() banden zijn overal wel te koop toch??!?1 hahah
je hebt pb |
|
|||
|
|||
![]() skup
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja ik weet het, maar dan wordt het geheel een duur grapje. Maar aan de andere kant, iets unieks of zeldzaam mag opzich ook veel geld kosten. |
|
|||
|
|||
![]() yep... das zeker waar.. voor minder vind je zie echt nie snel meer!!!!
|
|
|||
|
|||
![]() up
|
|
|||
|
|||
![]() skup
wie bied? |
|
|||
|
|||
![]() pb's verstuurd
|
|
||||
|
||||
![]()
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
|||
|
|||
![]() heb je die zender velgen nog liggen? zie ze wel zitten.
graag een PM thnx |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Volgens mij zie jij alle velgen hier zitten op het forum ![]() Ik had laatst ook nog geinformeerd naar de zender velgen. En hij had ze al verkocht naar iemand in Belgie! |
|
||||
|
||||
![]() Zenders zijn al verkocht.
|