![]() |
|
|||
|
|||
![]() hee..
Heeft er iemand nog een laguna onderlip ..? Of weet iemand waar die weg te halen is? Groeten |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Misschien de Renault dealer!! ![]() Kosten nieuw nog geen 50 eurie!!
|
||||
|
||||
![]() Laatst onder mn auto gehaald en weggeflikkert, wat een onding. 3 drempels en ze scheuren aan de zijkant, je auto wordt net een (sneeuw)schuiver :P
|
|||
|
|||
![]() Quote:
haha.. jouwn auto is vast erger verlaagd dan die van mij... ![]() die van mij maar 2 cm ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
dat is dan nog wel te doen.. ![]() maar als er iemand hier een heeft op maat is het mooier |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Met andere woorden, lui en pinnig. ![]() Probeeer het eens op een Renault-forum, daar kunnen ze je vast voor een paar euro aan zo'n ding helpen. De kans dat je er hier eentje vindt is denk ik redelijk klein...
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
![]() op het laguna forum zijn ze ook niet echt actief..
Heeft niemand hier nog 1? |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Onder elke andere Laguna ![]() |
|
||||
|
||||
![]() zal morgen eens kijken in m'n schuurtje achter de garage , volgens mij ligt daar nog een ,maar weet t niet zeker , laat t wel even weten
|
|||
|
|||
![]() Quote:
dat zou heel mooi zijn.. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() ![]() Die vind ik het mooiste maar die van de espace mag ook wel haha ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Weet niemand er 1 te vinden?
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Sorry had m niet meer liggen
|
|||
|
|||
![]() dat is jammer
|
|
||||
|
||||
![]() Toevallig.. Ik heb er 1 liggen die pasklaar is voor onder een polo bumper. Heb er zelf ook lang naar gezocht, de sloop heeft 9 van de 10 keer laguna's staan zonder onderlip
![]() Ik zal er even een foto van maken vanmiddag. PM maar wat je er voor wilt betalen.
|
|||
|
|||
![]() Er is een lip gekocht..
Onderwerp Mag op slot ![]() |