![]() |
#1
|
||||
|
||||
![]() Ik rij wel vrij veel in een Golf4 TDi rond van het bouwjaar 2001. De auto heeft nu bijna 180.000 kilometer gereden. Mijn rijstijl is nogal vrij sportief te noemen dus de auto krijgt af en toe goed op zen flikker
![]() |
#2
|
||||
|
||||
![]() Bij de Golf 4 zijn het heel vaak de stabilisator rubbers voor, de koppelstangen voor, af en toe de draagarmrubbers voor en af en toe de achterasrubbers.
Alles aan rubbers dus ![]()
__________________
WWW.MIVW.NL |
#3
|
||||
|
||||
![]() Tering dat wordt in de vakantie dus een scheepslading rubber vervangen
![]() |
#4
|
||||
|
||||
![]() Zou eerst de stabilisatorstang voor goed controleren. Dit is tevens de makkelijkste en goedkoopste reparatie.
__________________
WWW.MIVW.NL |
#5
|
||||
|
||||
![]() Je rijdt toch wel eerst netjes warm, de eerst 15 minuten (minimaal) en je laat de turbo toch wel goed tot rust komen!? Zodat deze niet zonder olie komt te staan!?
Over die kraakjes, leuk man alle rubbers vervangen... |