![]() |
|
||||
|
||||
![]() ben opzoek naar diverse onderdelen voor de jetta mk2 .
* einddemper met schuine pijp omhoog * dunne achterbumper zonder biesjes * witte knippers voorbumper * 14' verbrede stalen velgen 4x100 8J - mag ook een standaard set wezen om te laten verbreden . mocht je iets hebben liggen dan hoor ik het graag . mvg johs
![]() ![]() Last edited by Johs 3.0 VR6 : 23-02-2007 at 00:41. |
|
||||
|
||||
![]() upp
|
||||
|
||||
![]() Die deurbakken, er zit volgens mij verschil tussen 2 en 4 deurs versie deurbakken. Maar heb je niet van die prullenbakjes? Die moet je dan dus vervangen. Of heb je nu deurbakken zonder die prullenbakjes?
|
|
||||
|
||||
![]() De deurbakjes zijn gelijk van een 2 en 4 deurs,en je kunt inderdaad de opbergvakjes vervangen door speakerbakjes.
|
|||
|
|||
![]() Het opbergbakje kun je verzagen en er zelf speakers inmaken
Dan moet je het bakje wel vast lijmen anders valt het door het gewicht van de speaker open |
|
|||
|
|||
![]() johs heeft deurbakken zonder opberg bakjes !
gr. Martijn
|
||||
|
||||
![]() de deurbakken zijn nu idd zonder opbergbakjes . dus mocht iemand iets weten dan hoor ik het graag .
|
|||
|
|||
![]() Heb wel een set bakken liggen waar achteraf speakers in de bakjes zijn gemaakt
Ze zijn er ook orgineel van VW met speakers |
|
||||
|
||||
![]() heb je daar soms een foto van ? als ze netjes zijn heb ik intresse .
mag ook via de pb.
|
||||
|
||||
![]() ben nog steeds zoekend .
en zoek nog meer . * kentekenplaat voor tussen de achterlichten . * spatlappen voor en achter * set deurbakken waar speakers inpassen
|
|||
|
|||
![]() uppie
|
||||
|
||||
![]() ![]() weet iemand soms een webshop waar er wat spul voor de jetta te koop is . zoals , grillen , verlichting ed .
|
||||
|
||||
![]() uppp nog steeds opzoek .
zoek tevens ook dakdragers
|
||||
|
||||
![]() upsekee
![]() De dakdragers zijn gevonden .
|
||||
|
||||
![]() Ik heb wel deurbakken met speakerroosters voor je. Ik kom uit Leiden.
|
||||
|
||||
![]() De deurbakken zijn gevonden , thx jurgen
![]() up voor de * kentekenplaat voor tussen de achterlichten . * spatlappen voor en achter
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zou ik eigenlijk zonde vinden. Is een hele mooie Jetta zo. Heb hem nu live gezien dus ik weet waar ik over praat ![]() Ik zou dan het gedeelte tussen de achterlichten zwart maken met folie, zoals origineel ook gedaan werd vanaf fabriek.
|
||||
|
||||
![]() Dank u
![]() Nu je het zegt is dat idd geen gek idee . Is het niets dan kan het er zo weer af . Binnenkort eens kijken hoe het staat .
|
||||
|
||||
![]() niemand nog een setje saptlappen liggen ??
|
||||
|
||||
![]() en weer even omhoog , zoek weer wat onderdelen . ( ziet 1e pagina bovenaan )