![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hallo,
Ik heb een FK schroefset "op de kop" kunnen tikken. Waarschijnlijk type highsport. Nu missen alleen nog de bovenste schotels. Ik zou effe niet de juiste benaming weten. Onderstaand heb ik ze effe van een Tec set omcirkeld: ![]() Kan ik deze van een willekeurige schroefset gebruiken of moet ik ze echt van het juiste type set van FK pakken ?? |
|
|||
|
|||
![]() Gaat trouwens om een set voor een golf 2...
![]() |
|
||||
|
||||
![]() FK verkoopt in ieder geval wel alle delen los, dus die zou ik gewoon even contacteren!
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ja klopt. ik had SKG al effe gebeld maar voor een prijs en levertijd moet ik dinsdag terugbellen. Ze moeten in ieder geval besteld worden in duitsland. Schiet niet op ![]() |
|
|||
|
|||
![]() kan iemand mij uitsluitsel geven ?
|
|
||||
|
||||
![]() uitsluitsel binnen 20 uur, heb je wel goede hoop binnen t forum
![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Uiteraard ![]() Mag toch ook wel met ruim 20.000 leden.... ![]() Zal er toch vast wel iemand mij dit kunnen vertellen... ![]() |
|
|||
|
|||
![]() is er misschien dan iemand die deze schotels voor me op kan meten.
Kan ik op zoek gaan naar iets vervangends... |
|
||||
|
||||
![]() Als je even opmeet wat de inwendige maat van de veren is en wat de diameter is van de zuigerstang dan weet je wat je er allemaal op kunt zetten.
Daardoor denk ik trouwens ook dat bijna alles wel past... De ringen zitten nog wel op de achterste zuigerstangen? Of mis je alleen de voorste 2? |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ja, dat denk ik ook wel idd. Lijkt me niet dat er allerlei verschillende maten zijn voor die veren en veerpoten. gaat puur om de voorste 2. Achter is compleet. Prijs bij Skg schrok ik een beetje van. 30 euro per stuk ex btw ex verzenden ![]() |
|
|||
|
|||
![]() De binnendiameter van de veer is 70mm.
De buitendiameter van de veer is 95mm. De buitendiameter van de zuiger is 20mm. Eventueel schroefdraad diameter van de zuiger is 14mm(dit is volgens mij niet zo belangrijk). Zou iemand dit voor mij na kunnen meten van een willekeurige schroefset voor een golf 2/3 of corrado?? |
|
||||
|
||||
![]() Bel anders zelf eens met FK, ben benieuwd wat dat in de prijs doet.
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Nee dat wordt 'm niet. Een biertje in duits bestellen lukt nog net aan... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zal ik ff bellen op jouw kosten dan? Mijn Duits is prima...
|
|
||||
|
||||
![]() rallydesign.co.uk levert ook schotels voor coiloversetjes.
|
||||
|
||||
![]() Vraag anders eens aan de eigenaar van deze Jetta waar hij met die supersport dempers heen is gegaan...
http://www.volksforum.com/forum/sho...6104#post706104 |
|
|||
|
|||
![]() Als niemand een losse schroefset heeft staan, ga ik proberen schotels te laten draaien door een vriend.
Pak ik de waarden van de veerpoot enz. en de hoogte van de schotels van een golf 1 tec tuning schroefset. Bedankt voor het aanbod qua bellen enz ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Na ja, eerst Gertjan maar ff vragen, kan mij alleen niet indenken dat ze direct bij FK zo duur zijn...
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Goedkoop wordt duurkoop? |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb hier nog wel een setje schotels liggen volgens mij ,is van FK .
Zal vanmiddag even de maten opmeten .