![]() |
|
||||
|
||||
![]() carnaval
wat ik me dus af vraag wie gaat hier ![]() ![]() ![]() moet het dit jaar doen als een rock en roll ster ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Carnaval sucks.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Big time! zo ook vastelaovend.
2003 Touran trendline 1.6 16V FSI 7-persoons Zwartmetallic. G60.....the best blowjob i've ever had! Zu Risiken und Nebenwirkungen lesen Sie die Packungsbeilage und fragen Sie Ihren Artzt oder Apotheker. |
|
||||
|
||||
![]() denk dat in dit topic voornamelijk limburgers gaan reageren
![]() maar ga dit jaar verkleed als geen idee nog eigenlijk ![]()
|
||||
|
||||
![]() Carnaval zuigt idd...
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zuigt zwaar zelfs.... ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik vier ook carnaval in ter apel elk jaar weer een machtig mooi feest waar bijna alles kan
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Als ik ga, meestal wel. Dan denk ik daar niet over na en trek ik gewoon weer mijn oranje overal aan. Zoals elk jaar
![]() |
|
||||
|
||||
![]() jazeker, bouw zelf met een vriendengroep carnavals wagens (7 de jaar nu alweer)
dit was 2006: (rechts is me) ![]() ik ben geen ras brabander maar het is altijd super gezellig en man man man wat ben ik op woensdag altijd helemaal kapot ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() tuurlijk suckt dat niet... enige paar dagen in het leven dat het allemaal eens niet zo serieus moet!
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
daarom heb ik de hele week vrij ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() ik ga dit jaar ook weer maximaal carnavallen en aangezien ik er in het normale leven al uitzie als rock n roller ga ik maar verkleed als johnny depp of als bontjas. ik weet het nog niet
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Leven is niet serieus...en met carnaval ben ik niet geinteresseerd in mensen die zogenaamd "gek" moeten gaan doen. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ach ja je hebt in ieder geval een paar dagen extra vrij
![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Wie doet er aan Carnaval? En hoe ga je verkleed?
Foto's!!! ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() was al een paar dagen geleden een topic over:
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=28976 maar ik doe er wel aan mee, hoe ik verkleed ga? Als mezelf ![]()
|
||||
|
||||
![]() elk jaar actief mee gedaan met een vrienden groep.
dit jaar wat minder actief, outfit; poldervogels thuisshirt, (die rode shirts uit de serie all-stars) vorig jaar waren we duitsland.. gevonden! hahahaha wat fout zeg...
www.weedeaters.nl Last edited by Toby : 15-02-2007 at 16:17. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ow oke, niet gezien. Dan mag hier wel een slotje op dan.
|
|||
|
|||
![]() Carnaval is mooi en gezellig! Diverse keren mee gedaan met een carnavalswagen. Dit jaar gewoon bier drinken en ouwehoeren.
![]() Dit jaar ga ik verkleed als voetbalveld. Altijd leuk! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Jow, vanavond gaan we de vrouwen weer mooi drinken!
Alaaf!!!