![]() |
|
||||
|
||||
![]() Inderdaad, een ander forumlid heeft ook zoiets. Een plaksensor van één milimeter dik. Als je die aan de onderkant plakt zie je er niks van!
|
|
|||
|
|||
![]() vanavond ff met mijn verlichting bezig geweest
rechts achter lag het richtingaanwijzerlampje in de lampunit, dus had geen knipperlicht meer, en er stond een bak water in ![]() ![]() ![]() even het achterlicht leeg gegoten ![]() ![]() ![]() Voorlopig maar even back to basic ![]() ![]() Eerst mijn achterlichten maar eens goed drogen, dan afkitten en monteren, heb dus nu ook winter en zomer achterlichten ![]() |
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Links tussen de cabby en de gereedschapkist, ten hoogte van de spiegel ![]() |
|
|||
|
|||
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
morgenavond zijn ze weer aan de beurt ![]() |
|
|||
|
|||
![]() vanmiddag ff de BBs randen in de afbijt gezet en met de hogedrukreiniger bewerkt
![]() ![]() ![]() Ik heb afbijt van de gamma, hoelang moet ik dit in laten werken voordat ik ze afspuit?
|
||||
|
||||
![]() Ik heb ook de afbijt van de Gamma en bij mij is een half uur inwerken ruim voldoende, want het begint direct te werken zodra het contact maakt. Je moet in ieder geval niet te lang wachten, want dan wordt het weer hard en moet je opnieuw beginnen.
Overigens helpt het als je de afbijt een beetje vochtig maakt na het insmeren. Dat versterkt het effect. En natuurlijk goed dik insmeren, anders moet je 3 keer doen, dus niet te zuinig! |
|
|||
|
|||
![]() gewoon dik insmeren even 20min wachten ff met de planten spuit er over heen
dan met de karcher er over geeft een troep maar worden wel goed schoon |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Oke, dat nat maken wist ik nog niet, goeie tip, ga ik dat van de week eens proberen
|
|||
|
|||
![]() vanavond even met het interieur [IMG]bezig geweest
voorste deurpanelen gemonteerd a stylbekleding zonnekleppen en de zooi een beetje uitgeruimt en de schuurstof maar eens verwijderd...... ![]() ![]() ![]() moet alleen nog even zwarte vloerbekleding zien te scoren toch maar een embleem gemonteerd in de grill ![]() ![]() Nu maar zien dat ik mijn wielen klaar krijg, kan ik eindelijk fatsoenlijk voor de dag komen....
|
||||
|
||||
![]() En hij is in gebruik zag ik gister avond
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Als je een plastic zak om de randen doet als je de verfafbijt erop doet dat blijven de dampen ook hangen en werkt het selfs nog sneller, toen wij velgen deden vernieuwen bij mijn oude werk hadden we altijdt zakken erom.
En inderdaad af en toe iets nat houden dan blijft het effect juist. Gr Ronnie
|
|||
|
|||
![]() Pfffffff Net de hele thread doorgelezen
![]() ![]() Complimenten!! ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Thanks ![]()
|
|||
|
|||
![]() van de week begonnen om mijn tittentacho in te bouwen.
klokken winkel en stuur er uit ![]() dash eruit ![]() titten dashboard ![]() past niet echt fijn met de onderbalk ![]() stekkers van de klokkenwinkel passen niet, alsmede van de lichtschakelaar, + dat hij niet mooi aansluit op de onderbalk maar weer besloten hem er weer uit te halen en mijn oude dash terug te bouwen ![]() rasio ingebouwd op de plaats van de asbak ![]() had nog een probleempje, heb nu alles zwart en bruin, en had nog een blauw kapafdekhoes, begonnen met deze mat zwart te spuiten, en natuurlijk halverwege de knikkerbus leeg en geen nieuwe meer staan, ff snel naar de plaatselijke automaterialenzaak, hebben ze alles behalve mat zwart.................... ben ik nog aan het kijken, kom in een busje bruin tegen, die wel een beetje op mijn kleur lijkt, dus die maar mee genomen en mijn hoes daar mee gespoten ![]() ben met mijn wielen ook nog aan het twijfelen kan zijn dat de onderstaande het worden........ ![]() tot zover voor deze week
|
|||
|
|||
![]() wielen optie de bbs zou ik zeggen
|
|
|||
|
|||
![]() vrijdag ff zwarte vloerbekleding via marktplaats opgehaald
![]() vanavond maar begonnen om het te monteren, stoelen er uit ![]() blauw er nog in ![]() mijn nieuwe zwarte ![]() stoelen er uit ![]() blauw en zwart ![]() ff zuigen ![]() ja black is back ![]() stoelen en achterbank gereinigd en opnieuw ingevet morgenavond deurbekleding en dashboard reinigingen en de stoelen en achterbank inbouwen
|
|||
|
|||
![]() zaterdag morgen ff met mijn velgen bezig geweest
de linker is met 80 blank gemaakt, en de rechter al deels gepolijst ![]() deze is net blank... ![]() en even snel iets gepolijst, omdat me anders de moed in de schoenen zakt van het schuren ![]() ![]() nu moet ik ook nog alle gaatje met de hand schuren, pffffff maar goed, als ze klaar zijn mag het resultaat er ook zijn denk ik