![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() Hulde . . . !! Details, bouwtekening . . . tips trucs . . . verhuur ?? ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
handel , $$$$ ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ziet er netjes uit wytze! Worden mooie wieltjes zo, ook een erg handige machine
![]()
|
||||
|
||||
![]() ik heb nog wel een set ats cuppies die mogen
![]()
|
||||
|
||||
![]() Kleine update ,ben dit weekend even met de rode jetta bezig geweest ,en heb er een leuke klus aan gehad !
Had een aantal weken geleden een lekke band en daarom (tijdelijk) even de azev's er weer onder gezet . ![]() Maar omdat dit niet echt super meer paste (liep aan in de wielkasten met de bocht om rijden ),omdat de auto lager is gezet met andere veerschotels ,heb ik de wielen weer vervangen door de borbets . En omdat toch de wielen eraf waren wilde ik meteen de draagarmrubbers vernieuwen ,want dat stond al langer op de planning . En omdat de auto dagelijks veel kilometers moet maken wilde ik de rest ook even goed nakijken . Zie hier de foto´s van de gevonden gebreken ! Toen ik de draagarm los had aan de linkerzijde vond ik een dikke roestplek en dus ook een gat ,nadat ik er met de hamer bij langs was geweest ,en ook bleek het subframe doorgeroest!!!!Dit was eerst niet te zien ,mede omdat er zo'n grote 'bak' onder de motor doorzit . ![]() ![]() Deze delen zijn vervangen door een goed subframe en draagarm ,en ook bleek er een stabilisatorstang bevestiging stuk ,en daar zijn ook 2 nieuwe op gezet ,en dus ook de draagarmrubbers zijn vernieuwd! Alles is nu goed kaalgemaakt en goed behandeld met ML antiroestcoating! Ook heb ik alle remleidingen en remslangen vernieuwd ,en na het afbreken van de achterste ontluchtingsnippels moest ook de hele achteremmerij er aan geloven en is vervangen ! (ook de remslangen!) Ook meteen de bodem goed bekeken ,maar daar mankeerde niks aan ,en zo is de auto weer klaar gemaakt voor vele (veilige) kilometers ! Zaterdagmiddag nog even aan de poets geweest ![]() ![]() ![]() ![]() Hij rijd nu weer mooi strak en remt als nieuw! De 17 inch Azev's zijn inmiddels verkocht en zodra de 9J azev's klaar zijn zal er weer wat verandering in de wielen plaatsvinden ,maar dat blijft nog even een verrassing ![]()
Last edited by jettaracing : 10-05-2009 at 20:51. |
|
||||
|
||||
![]() Goed bezig hoor...wordt zo langzamerhand weer een z.g.a.n Jetta
![]()
|
||||
|
||||
![]() Zeer netjes en DIK is-ie weer! Wat een werk allemaal...
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
![]() Vrijdag maar weer even met de azev's bezig geweest .
Ik had de randen al klaar ,maar nu zijn inmiddels ook de gehele harten weer opnieuw gespoten ! Gespoten in de 'spuitschuur' ![]() En hier het resultaat ,na nog even met de Unipol over de randen te zijn geweest . ![]() ![]() ![]() Ook zijn de logo's geschuurd en gepolijst en weer opnieuw in de naafdeksels gelijmd . Nieuwe (metalen) ventielen gemonteerd (bedankt JettaMaNiA ![]() Nu is het wachten op de nieuwe banden !
|
||||
|
||||
![]() zo! die zijn mooi geworden!!
|
|
||||
|
||||
![]() Prachtige velgen zo!
![]() Jan ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ben weer even bezig geweest ,heb nu de velgen van de witte onder de rode gezet !
Was ik al langer van plan ,en ik vind het wel erg mooi staan ! Inmiddels zijn de banden voor de Azev's ook besteld ! Voor de liefhebbers even een paar foto's ........... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Staat toch stiekem wel heel erg vet
![]()
|
||||
|
||||
![]() Staat zeker niet verkeerd, maar onder de witte vond ik het mooier.
Jan ![]()
|
||||
|
||||
![]() Harten in het rood!
|
||||
|
||||
![]() Hmm, laat mij dan maar een zeikerd zijn, ik vind het niet zo'n geslaagde combo. Zie ze toch liever onder de witte. Maar dat is slechts mijn bescheiden mening.
![]() Gr. Ed
|
||||
|
||||
![]() Ik vind het gewoon echt super dik
![]() Jij hebt (samen met Alberto) de mooiste Jetta van Nederland
|
||||
|
||||
![]() Ik weet ook niet of het zo blijft hoor ,ik wil eerst eens zien hoe het gaat staan als de banden om de Azev's zitten .
In real life komt het beter uit dan op de foto's , misschien moet Lennart maar even een paar shots maken ,dan lijkt bijna alles mooi!
|
|||
|
|||
![]() Quote:
die maakt van een sloper een topper met de camera ... maar ben het wel met Ed eens , denk toch ook dat zilver met gepolijste rand mooier is maar we gaan het zien ![]() Quote:
dankje ![]() maar er zijn meer mooie hier op het forum ![]() Last edited by Alberto : 22-05-2009 at 21:15. |
|
|||
|
|||
![]() Ik vind het juist wel erg gaaf met die witte harten, vond hem toen op de witte compo's ook erg dik !
|