![]() |
|
||||
|
||||
![]() ...die had ik ook al eerder gezien!
Als je in de ad. ook nog ff op de link naar het foto-album klikt, zie je vele, nette foto's...; hij staat er al 2 maanden op, denk ik; maar boswachters-groen is nu eenmaal niet mijn kleur... Maar W. heeft toch al een zwarte 35i gehad met Audi-parabolen? Wil-ie wel wéér een vr6?
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
![]() Nee , ik ga niet weer voor een vr6 of 35i , wacht eerst even af wat de reactie's gaan worden op de jetta , ideeen zijn er al wel .........
|
||||
|
||||
![]() Inmiddels is de uitlaat van de rode jetta vervangen door een tdi stijl eindstuk ,tezamen met een Sebring tussen demper .
![]() En staat de witte jetta in de winterstalling op de borbet 't' s ,ga van de winter nog even verder met 't polijsten van de azev's ![]() ![]() Wel heb ik via een Medeforummer nog een nieuwe pookhoes gekregen van zwart leer met rood stiksel , dus dat maakt weer even de auto af van binnen . Dank daarvoor !!!!! ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Netjes uitlaatje zo man
![]()
|
||||
|
||||
![]() is dit een universele eind demper? hoe zo gemaakt?
Ziet er keurig uit. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Allemaal zelf samengesteld van allerlei buizen en dempers ,t is maar net wat ik voorhanden heb . Ik zorg wel altijd dat ik demper heb met genoeg doorlaat ,er zit nu een 16v sebring voordemper onder die ik nog had liggen . Onder de witte zit een rvs zelfbouwsysteem , met een universele rvs demper . Onder de rode zit niet eens een achterdemper ,maar heb ik een verloop naar 2 buizen gemaakt ,en toen er twee tdi stijl eindstukken aangelast ,afgeslepen en toen matzwart gespoten . Eigenlijk heel simpel ,zolang je maar materiaal hebt en een goed lasapparaat .
|
||||
|
||||
![]() okee, nou nogmaals keurig gedaan!
|
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() Hell yeah!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
||||
|
||||
![]() hé! eindelijk gevonden? Hoe en waar?
Laat me raden: je spuit hem..... WIT! ![]()
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
![]() Ik vond eigenlijk die RS-bumper ook wel leuk.
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
spoiler topic Marktplaats topic En ,ja waarschijnlijk gaat ie wel wit worden ja! Quote:
![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() eindelijk .
|
|
|||
|
|||
![]() mooie aankoop !!
gr. Martijn
|
||||
|
||||
![]() ja idd, jouw zoek-topic (van februari 2008 alweer!) kende ik nog vaag, maar die volgde ik verder niet. Ik werd er door je vondst weer enigzins aan herrinnerd.
Wel gaaf dat je hem nu uiteindelijk tòch hebt; ben benieuwd
|
||||
|
||||
![]() geduld word altijd beloond !
![]()
|
||||
|
||||
![]() Hartstikke mooi Wytse dat je de spoiler uiteindelijk gevonden hebt! Maar maak hem alsjeblieft MAT-ZWART!
![]()
|
|||
|
|||
![]() morgen is het Zaterdag (knutseldag) dus zal er vast wel even gepast worden denk
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
met de daarbij hoorde foto's ![]() gr. Martijn
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Neeee! Dan moet je eerst 3 X kijken, voordat je ziet dat het zo'n speciale KAMEI is... Gewoon 'alpine-weiB' ![]() (...waarschijnlijk dus tòch nog een witte kerst, dit jaar ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja, nu pas de foto's van t passen ![]() Ben er pas vandaag aan toe gekomen , maar er is iig vordering ! ![]() ![]() Vannacht ligt de spoiler even te drogen bij de kachel , morgen nog eens goed naschuren , en dan gaat ie volgende week op t werk nog eens in de filler ,en dan in de kleur ! Vind t zelf wel leuk staan ![]()