![]() |
|
||||
|
||||
![]() de foto zelf is wel een heel stuk mooier,maar dat zal ook geen 1300 gekost hebben gok ik.
|
|||
|
|||
![]() zoek de verschillen
![]() ik heb er al 1... zwarte spiegels |
|
||||
|
||||
![]() o,doen we een spelletje....
nog 1,de lampen staan aan.
|
||||
|
||||
![]() Ik doe mee , ik zie een hawai slinger(
![]() ![]() ( maar die wielkastrand ![]()
|
|||
|
|||
![]() Zwarte spiegels.....(of ze zijn gepoetst
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
die is al genoemd.....
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() de kenteken plaat is gepoetst
![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() foto 2 heeft de auto een andere km stand.
|
|
||||
|
||||
![]() Je kan van beide partijen iets zeggen.. auto kopen en gelijk met wat t.l.c doorstoten
en teveel geld erbij op zetten.. op die manier ander "geinteresseerden afschrikken" Verkoop dan niks op dit overpricede forum.. no offence guys... maar een setje uitgelast staal heeft een prijs wat de oliesjeiks nog niet willen betalen.. verkoop ik een paar ronals, wat is je minimale prijs vraag via PM x25.. dubbeltje eerste rang... ![]() Persoonlijk 1 tip aan verkopende partij doe je een wheelerdealer actie via volksforum, verkoop de auto dan niet een paar weken laten weer via volksforum. dat is vragen om gezeik. en zeker met deze prijs... ![]()
|
||||
|
||||
![]() Idd DoriDaan!
En als er een topic zou zijn met het meest afgezeken persoon/auto 2010, zou deze volgens mij op 1 komen...de tering ![]() Maar suc6 met de verkoop!. Grtz
|
||||
|
||||
![]() ...sprakeloos.... moet hier niet iemand ingrijpen ofzo?
Deze beste man kan deze auto toch nooit meer kwijt op deze manier. Er zijn ongetwijfeld zaken mis met zo'n oude auto (want dat is het), maar een beetje bescherming lijkt me wel gepast toch. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Waarom?
Weet jij niet liever wat je koopt? Daar is dit forum toch voor om elkaar te beschermen tegen verkeerde aankopen. Stel je voor je koopt hem en iedereen weet watvoor auto het is en niks tegen jou gezegd dan baal je wel. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Luister, ik ben een beetje te vaak voor waardeloze auto's heel Nederland doorgereisd om nog langer stil te zijn. Ik vind 't prima dat d'r wat verdient wordt, maakt me ook niks uit. Maar hou 't redelijk en vooral, ben eerlijk over wat je verkoopt! Ik betaal liever 'n paar euro meer voor een auto hier op 't forum dan voor iets wat volgens de beschrijving vergelijkbaar is op Marktplaats, omdat ik de forum-lui gewoon meer vertrouw. Maar de laatste tijd word je hier net zo hard bedonderd en besodemieterd, puur omdat er niks meer gezegd mag worden. Ik ben nog steeds voor 'n soort van feedback-lijst voor kopers en verkopers. Vind dat 't best ok is om hier en daar wat rotte appels d'r uit te pikken, dan laten die andere mafkezen 't misschien wat sneller uit hun hoofd om troep hier voor goud te willen verkopen. Nogmaals: de verkoper heeft in die paar weken dat ie de auto heeft geen ene ruk aan dat hok gedaan, maar verkoopt 'm alsof het ding verdomme van goud is. Hoe leuk vind je 't zelf om 400km enkele rit in de auto of trein te zitten voor een auto die als mooi en hard wordt beschreven, terwijl je ziet dat het om een plamuurbak gaat als je aankomt? ![]()
|
||||
|
||||
![]() nu zit zeker al het werk ineens in het blok...
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Eens met broodfanaat
![]()
|
||||
|
||||
![]() Als je 'm niet echt wilt verkopen had je net zo goed een interessepeiling kunnen doen.
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() oei , dan word ie straks nog duurder
![]()
|
||||
|
||||
![]() lol @ wytse....
dat ie roest heeft op die leeftijd is idd niet apart,vriendelijke vriend...de prijs die je erbij zet,dat is pas apart.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
idd dat kan op die leeftijd , , , hij zal wel in de loop of sloop klasse terecht komen ![]() |