![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Jammer John! Balen,maar geen man over boord,nu zorgen dat je zo snel mogelijk een APK dr op krijgt,zal je MkII dit jaar vast wel eens zien op een meeting ![]() Thanks dat je ons ff op de hoogte houdt ![]() Quote:
Jammer dat je problemen hebt met de F&I... hoop dat het meevalt? En langskomen op zondag zou altijd ff leuk zijn ![]() Proost alvast voor Zaterdag ![]() ![]() Ik heb dr toch nog ff een doekkie over gehaald vanavond.... ![]() en ben klaar voor Zondag ![]() |
|
||||
|
||||
![]() vanavond het terrein even bekeken met de rest van de vrijwilligers........
ziet er goed uit, maar die grindbak................... ![]() ![]() waar een sleepkabel dan al niet goed voor is ![]() oant snein!!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ben net sinds een week weer verhuist. wil straks de hobby weer een beetje oppakken. met de rallye is het wel goed denk ik, al een maand of 4 niet meer gezien, hoop dat ie er nog staat. rallye is sinds vorig jaar VAG meeting in leeuwarden terug gezet waar ie nu ook nog staat, niks aan gedaan eigenlijk ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Was ff nuttig vanavond Johan,en we maken er een mooie dag van Zondag ![]() Toch goed dat ik ff ''getest'' heb of de grindbak wel ok was ![]() en die gebruiken we dus NIET Zondag..... ![]() En Thanks voor de hulp..... ![]() Jetta POWERRRRR ![]() ![]() Last edited by HannoverEdition : 28-04-2011 at 21:41. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ik zie hem graag even weer in het ''eggie'' Zondag Marten ![]() ![]() ''ze'' zal er vast nog wel goed uit zien ![]() |
|
|||
|
|||
![]() what did you do there? keep clean our place
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Sorry Kevin......... ![]() But I cleaned it again..... ![]() See you on Sunday my Friend ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Yes it is for sale Kevin.he can bring it with him on Sunday if you are interested, Jeroen Rison also who is there with a stand full of orriginal VW Stuff also has an original Rallye front with white headlights he brings it also with him on Sunday. so you can choose.... ![]() Quote:
Send Richard (r32) a Pm if you are interested in his yellow headlight Rallye front so he can take it with him on Sunday... ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Voor mij gaat het hem niet worden!
Helaas, misschien volgend jaar! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik kom zeker ook even buurten , alleen niet in de jetta ( sorry ,ik weet dat er mensen zijn die m graag willen zien ....
![]() Ach ,het zijn beide ook geen speciale golf 'edition's natuurlijk ![]() Heb er iig wel even zin in , misschien word ik dan ook wel overgehaald om eens een speciale editie te kopen van de Mk2 ![]()
|
|||
|
|||
![]() do you know about the prices of both front ends?
i have sent richards a PM but dont answer... did he understand english? i came with my smashed wheels.. try to put over a stripe of each... |
|
|||
|
|||
![]() Helaas kan ik er nog niet bij zijn met mijn 1.8i Fire & Ice, omdat ik 6 Mei voor de 2e keer op moet voor mijn rijbewijs. Was er echt heel graag bij geweest maar helaas
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Niemand in je vrienden/kennissenkring die ff een Fire&Ice naar Joure wil/kan sturen...... ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() iemand nog een set dakrubbers voor een 5 deurs over?
graag meenemen....
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nice.... ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
We zullen elkaar nog wel eens treffen ouwe.... ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Here you can find prices and pictures of Richard his ''yellow headlight''-front And I do believe that Richard does understand English Kevin ![]() |
|
|||
|
|||
![]() yes... i have speak with him. 800 Euro is a hard price.. but too much for me at the moment.. my ice eats to much money these year..mmmhh shit.
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Oké. Jeroen Rison who is also there with a stand full of rare/really nice and original VW stuff also has a new/original Rallye Front,but I think his front is about the same price or even more.but a complete Rallye front is hard to find is condition's like these ![]() ![]() See you on Sunday my Friend ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Bedankt Lars ![]() |