![]() |
|
||||
|
||||
![]() auto is uit de verkoop gehaald!
diverse redenen voor.. opzoek naar 2 schroefpoten voor de voorzijde groot onderhoud doen tegen de tijd dat de APk afloopt en nog even blijven rijden! 2013 zal die weer op de sebrings staan, kijk niet verkeerd en prima voor wat daily weg werk voor de G60 een goeie reden op zoek te gaan naar een dik setje wielen ![]()
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
![]() goede keuze john, maar je achterpoten zaten toch vast?
|
||||
|
||||
![]() jaa achterpoten zitten muur vast, maar staan op een prima daily hoogte
voorpoot heb ik sinds een weekje last van 1 kapotte poot en krijg ik ook geen beweging meer in.. winterbanden lopen soms aan met veren in gestuurde positie niet ideaal dus zeker even wat aan doen op niet al te lange termijn rest van de paar puntjes begin volgend jaar eens ![]()
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
![]() Vette Variant!
Rare vraag misschien, maar hij is toevallig niet geimporteerd geweest vanuit België? (Door de vorige eigenaar ofzo.)
|
||||
|
||||
![]() nee deze auto is orgineel nederlands
![]() overigens wel weer wat puntjes in orde gemaakt! had een kapot contactblokje en accu laatst dus die zijn vervangen de voorveren zijn vervangen door de voorpoten van de G60 en de auto is uitgeleind helaas sinds het stuur eraf is een brandend accu lampje maar dat vind ik rond moet even nieuwe binnenverlichting hebben nog die is overleden (gaat niet meer vanzelf uit, blijft branden) ![]() begin van het nieuwe jaar wat onderhoud doen, niet alles is nodig maar nu die toch voorlopig nog even blijft gelijk maar goed doen cambershims wil ik er eigenlijk weer af hebben remblokken voor vervangen zit wat speling op de pook kleppendeksel pakking groot onderhoudsbeurtje distributie riempje en dan kan ik er voorlopig wel weer even tegen
|
||||
|
||||
![]() nieuwe jaar is aangebroken
autotoje inmiddels de 220k over gegaan, voorruit zicht op een baan is positief al duurt dit nog wel een aantal maanden tot het voorjaar.. helaas hebben ze dit weekend in de auto ingebroken ![]() niets geen schade aan sloten maar wel een sony radio van 4,5jaar oud foetsie inclusief alles ijzerehouder etc goed ziek van.. geen idee hoe het is gedaan maar gok de CV gekraakt oid kofferklep slot is wel geforceerd en deze zit niet op de CV geschakelt, misschien na het zien van de tulp kabels oid hoop rompslomp komt wss expert voor langs mijn vraag is of er mensen tips hebben om het slot eventueel open te krijgen?? kom nu niet in de kofferklep.. heb uit voorzorg alles even via de achterbank eruit getrokken overigens is de twijfel nog steeds de auto weg te doen.. maar zolang die er is houd ik hem gewoon netjes bij ![]()
|
|||
|
|||
![]() Moooi idd met c2"s eronder.. Mijn daily mk3 post ik binnenkort ook
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Klote dat je radio is gestolen man ! , bij mijn variant's werkt de kofferbak werkt op de cv , maar wil ook met de sleutel open . Alleen gaan dan de andere deuren niet open . misschien zijn ze dan via de kofferbak gegaan ? Het kofferbak mechaniek is wel wat fragiel ,ik heb de mijne er laatst uitgehad en helemaal ingevet , deze willen nog wel eens stukgaan , demontage van de hendel van de achterklep is ook mogelijk ,maar dan moet het slot zelf er ook uit en die willen nog wel eens goed vast zitten geoxideerd . Ik ben er toen wel een tijdje mee zoet geweest , heb het hele slot ingespoten met wd40 , toen met een lange dop 10 het slotje eruit getikt van buitenaf ( zit wel een borging in van de binnenkant ) , was een lekker klusje , ik zou 'even ' het krukje even matzwart spuiten ..... Werd even een klusje van een paar uur
![]()
|
||||
|
||||
![]() jaa is mooi klote!
mijn CV is niet orgineel maar aftermarket zit orgineel niets in de golf heb het enkelt op de deuren juist met het idee dat ze dan niet makkelijk in de kofferbak zouden kunnen komen kofferklep hebben ze naar mijn idee alleen geprobeerd want bagage net etc zat nog netjes op zijn plaats subwoofer en versterker zitten er nog in dus daar zijn ze niet geweest helaas krijg ik de kofferbak nu dus niet open of dicht sleutel moet er meer dan zwars in plaatsen dit terwijl dit normaal rechtop is.. maandag even een globale prijs opvragen en de verzekering in lichten waarschijnlijk komt er een xpert kijken en wacht ik eerst af wat ik terug krijg en of ik iets terug krijg uit eindelijk ga ik denk wel eerst zelf stoeien maar moet echt een nieuwe cilinder in
|
|||
|
|||
![]() zwaaaaaar klote man
lastig en jammer....ik kan er heel slecht tegen dit soort dingen pppfff hopelijk komt het wel tot een goed einde jammer van je radio...... succes met alles..... hopelijk viel de schade wel mee |
|
||||
|
||||
![]() kan er ook niet zo goed tegen hoor geloof me
![]() ben allang blij dat enigste schade het kofferklep slot en auto radio is maandag is even wat prijzen op vragen en langs de verzekering etc..
|
||||
|
||||
![]() autotje vandaag eens goed gecleaned!
was alweer een aantal maanden geleden dus kon wel een beurtje gebruiken ![]() schade na de diefstal is weer op orde en aankomend weekend word er onderhoud gepleegt onder andere: distributie riem spelling op schakelmechanisme volledige beurt aandrijfas remmenrij voor en nog een lijstje kleine zaken ![]() gaan we er nog maar even mee rijen een seizoen denk ik tot de 16vG60 gespoten is etc en dan word het toch wel is tijd voor wat nieuwers eventueel geintresseerde mogen altijd eens een PM doen ![]()
|
||||
|
||||
![]() zo onderhoud inmiddels gedaan.. maandag afmelden en ophalen
![]() uitlaat hangt weer netjes hitteschild weer vast cambershims er weer vanaf aandrijfas vervangen schakelmechaniek gemaakt distributie riem grote beurt flensje met wat kvs lekage gefixt kleppendeksel pakking blokken vervangen remmen moet ik nog een keer voor terug even ander setje velgen voor de APK er onder soon weer op sebrings en nog even de station rijden en dan mag de auto echt de deur uit.. wil gaan kijken voor een nette golf 5 1.6 fsi
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline Last edited by vdWal. : 24-02-2013 at 13:24. |
|
|||
|
|||
![]() Zo Zo ....da's een hele grote onderhouds beurt
staat netjes en ziet er nog netjes uit simple n clean.....houwe zo mijnes heb ik ook afgelopen zomer helemaal inorde gemaakt nu nog een leuke setje velgen eronder en dan zijn we klaar!!! |
|
||||
|
||||
![]() thnx man! jaa nog 1x alles goed beetgepakt niet alles had echt gehoeven
maar wil hem straks gewoon goed onderhoudn kunnen verkopen als die de deur uit gaat ![]()
|
||||
|
||||
![]() paar deftige foto's van de variant op de Azev A
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Erg knappe variant!
|
|||
|
|||
![]() zeer zeker een nette variant........
|
|
||||
|
||||
![]() thnx guys!
overigens 2 weekende terug alweer op de volksforum uitdeukdag de 3 enigste deukjes uit de bestuurdersdeur laten drukken staat er dus weer helemaal strak bij nog even een polijst machine er onder de velgen nog een keer weer wisselen en dan weer kilometers maken ![]()
|
|||
|
|||
![]() paar weken geleden zien rijden bij zichtenburg. En ff gezwaaid...
|