![]() |
|
||||
|
||||
![]() Super vet ding man! Interieur ook erg mooi
Kleurt goed bij het zilver daar zou blauw niet eens voor nodig zijn
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
![]() Heerlijke wagen!! Wat een updates
|
|||
|
|||
![]() THx
@ Kroeps Je weet dan wel weer waar die staat heh rond 17 mei ![]() Bekend plekje
|
|||
|
|||
![]() Videootje van de kleur en kun je ook gelijk zien hoe het gaat lijken met mn interieur
https://www.youtube.com/watch?v=UAImoGS5bBs
|
||||
|
||||
![]() wordt weer mooi paul.
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Tocht ik, heb je dinsdag of donderdag of vrijdag even tijd om samen met mij even wat draadjes te solderen ? ben dan weer 4 dagen vrij, volgend weekend mag ook
![]()
|
||||
|
||||
![]() geen probleem ibne.
ep maar ff wanneer beste uitkomt. |
|
|||
|
|||
![]() Best kerel, eppe wel even wat jou het beste uitkomt?
hest een soldeerbout en tin?????? want ik niet ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() haha, gvd. net best.. ik regel wel wat junge
|
|
||||
|
||||
![]() Waar zit de like knop???
|
|
|||
|
|||
![]() Vandaag dan levering 2 van de achterremklauwen.. gisteren 2 verschillende binnengekregen :?
Maar goed 2 maal is scheepsrecht 4 pots brembobrut voor de achteras ![]() ![]() HEL remleidingen M3 -> Brembo, achterste zijn besteld ![]() Breng ze morgen naar de spuiter, pik dan ook de voorste monsters op als het goed is , en zal dan Vrijdag even een poging doen om eea te monteren en wat pics te schieten ![]() Ps johan, ik heb net een fantastisch mooi soldeerstation gekocht bij de Lidl voor jawel... 10 euro ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Mooi junge. Ik weet nog precies wat je zei afgelopen zomer, en ik citeer; "neeheee, jong. Hijs af zo. Doe dr niks meer aan. Dikke remmen, wielen, alles zit erop" Maar het is superleuk werk. En hij wordt vett. ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Volgens mij kunnen bij paul de remmen en wielen altijd dikker😂
En de uitlaat. En de airintake. En, en, en.....
|
|||
|
|||
![]() Dit is de laatste creatie die ik maak... dan is het leuk geweest en koop ik een 911
![]()
|
|||
|
|||
![]() En dan dikke..., dikke.. , dikke...enz.. er ip
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
De laatste? Yeah.... right.... Tjoener forever jonguh !!! En aan een 911 valt ook nog genoeg te doen Paul ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hahaha @ Niels, ik heb hier ergens in de rotzooi nog een doosje liggen met paar nieuwe boutjes voor spacers :S
Heb je die krengen er nou al s onder? zoja.. pics dan! Voorklauwen haal ik vanavond op, paar spypics ![]() ![]() ![]() ![]() Zijn nog niet klaar, stickers zijn 2 kleuren, en de leidingen maak ik vanavond nog glanszwart Ouwe CSL remschijf er afgehaald, en die had eigenlijk zijn beste tijd ook wel gehad ![]() 345x28 vs 390x36 vs 390x36 WAVE WAVE komt er niet op, vindt dat verschrikkelijk , schijven horen gewoon rond en niet waar pacman zijn best even op heeft gedaan.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Nee zitten er nog niet onder, wacht nog steeds op n paar boutjes om ze te kunnen monteren ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() whahhahahahaaaaa nog niet?????????????
|
|||
|
|||
![]() Gisteren opgehaald, laat nog even de de leidingen zwart geschilderd.
Heb er even een 996 C4 voorklauw voorgelegd zodat je kunt zien hoe achterlijk groot deze dingen zijn :mrgreen: ![]() ![]() ![]() ![]() Zal vanmiddag even 1 kant erop drukken en wat fotos schieten :tu: