![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dit idee had ik al een beetje, jammer maar het is niet anders.
Zolang de hobby en de wagens maar blijven bestaan. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() tiepe ain, hobby en auto's zullen zeker blijven bestaan alleen de plek waar het word gedeeld veranderd denk ik.. zelf ben ik al wel flink klaar aan het raken met facebook maar heb er een jaar geleden wel ongeveer m'n hele golf op verkocht en haal alle evenementen datums er vanaf dus je kan ook weer niet zonder ofzo ![]()
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
![]() Mee eens, op FB gebeurt wel het 1 en ander.
Koop/ verkoop werkt ook wel idd. Nogmaals, blijft jammer van ‘t volksforum. Maar goed, dingen komen en dingen gaan. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ik ben vandaag wezen kijken en moet aardig wat aan gedaan worden Rechter voorscherm moet worden vervangen Achterpaneel onder de achterklep moet worden vervangen,waar in het nieuwere type een logo zit is deze naar gedeukt,links naast de uitlaat uitsparing is hij krokant De bovenplaten van de chassis balken dienen voor het mooie eruit gehaald moeten worden om ertussen de roest te verwijderen en vervangen Linker deur moet worden vervangen is bij de hoek krokant Hij heeft rondom parkeer deukjes is op te lappen,maar ze zitten er wel In de kofferbak ruimte heb ik helaas de binnenbakken niet goed kunnen bekijken ivm de bekleding maar de vloer had wel wat roest Ik begrijp dat je geen nieuwe auto koopt maar hier moet zeker 10k tegenaan worden gegooid om hem echt mooi te krijgen Verkoper was bereid om wat aan de prijs te doen maar in mijn opinie is hij dan nog te duur,maar je hoeft er maar 1met teveel geld vinden en hij is verkocht |
|
||||
|
||||
![]() Hij is zelf iig al 500 gezakt met de prijs.
maar idd wat je zegt: er hoeft er maar 1 te zijn met te weinig kennis en teveel centen.... |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Thanks voor de info, ik had deze ook al op het oog, scheelt me weer een flinke rit. Het is inderdaad maar een dooie boel hier, helaas....
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Wat kunnen we daar eens aan doen?.. |
|
||||
|
||||
![]() Veel berichten
![]()
|
|||
|
|||
![]() Ik denk dat iedereen druk is met sleutelen...
Wel jammer... Niet dat sleutelen, maar dat t hier zo'n dooie boel is... |
|
|||
|
|||
![]() Is al zoveel maal over geschreven.
Alles staat nu op facebook etc.... Vond een forum overzichtelijker. Heb zelf geen facebook. Geen behoefte aan. |
|
||||
|
||||
![]() Bij facebook moet steeds weer hetzelfde worden gevraagd over een evt probleem bij een auto, zoekfunctie is daar gewoon waardeloos.
|
||||
|
||||
![]() Facebook, wasda?
|
||||
|
||||
![]() Overbodige shit op je foon
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() Mocht iemand nog zo’n zelfde interieur weten of alleen de deurpanelen van een 3drs 1984 gti, laat mij dit dan weten aub.
|
||||
|
||||
![]() ondanks het feit dat deze al een hele tijd te koop staat, zijn we toch van plan even een bezoek te brengen.
zijn er ondertussen nog ervaringen of mensen die gaan kijken zijn? |
|
|||
|
|||
![]() Heb je hierboven gezien? #24
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ja maar dat is maar 1 visie. is een aardig eindje rijden voor ons, en 10K in zoiets steken lijkt me erg veel ![]() |
|
|||
|
|||
![]() 10.000 lijkt je erg veel?,wil je het serieus aanpakken moet hij volledig gestript worden plaatdelen welke ik al aangaf vervangen,waarbij het achterste plaatdeel onder de achterklep niet of nauwelijks te krijgen is,en wanneer hij te koop is zal deze niet goedkoop zijn.
Raam en deurrubbers vernieuwen daklijsten hebben hun beste tijd gehad zijn ook nieuw niet meer te vinden. En met de hoeveelheid roest die ik aantrof zou ik hem een KTL behandeling geven kost gauw 4 rooitjes en dan hebben we het nog niet eens over het spuiten binnen/buiten en de bodem Als jij het voor de helft kunt wens ik je veel succes,en betwijfel dan ten zeerste of het dan wel grondig genoeg kan doen voor dat bedrag |
|
|||
|
|||
![]() Gewoon kopen en rijden met dat ding, klaar.
|
||||
|
||||
![]() |