#1
|
|||
|
|||
Pierburg 2e3 ellende
Middag allen !
Ik heb een golf 2 1300(mh) staan , die wat problemen heeft. Probleem : koude start gaat perfect choke werkt goed auto loopt spat zuiver . Zodra de choke zijn werk heeft gedaan en de chokeklep weer opent begint de golf beroerd stationair te lopen. Ik moet hem dan echt zelf aan de loop houden , het viel me ook op dat als ik op dat moment de motor op een constant toerental hou dat hij wegvalt aldof hij verzuipt . Op het moment dat de motor op tempratuur is word het wel een stuk beter maar nog niet zoals het hoort . Tot nu toe vervangen: Rotor + verdelerkap Bougies Bougiekabels Vacuumslang tussen ontstekingsvervroeger en de carb Voetpakking van de carb Heeft iemand de gouden tip ? 🤔
__________________
Polo 6 r - vvt / mk2 1300 |
#2
|
|||
|
|||
Vacuumslangen achter op de carb nu ook vervangen waarvan er eentje daadwerkelijk gescheurd was . Probleem is iets beter geworden maar hij loopt nog steeds super zwak stationair .. iemand ?
__________________
Polo 6 r - vvt / mk2 1300 |
#3
|
||||
|
||||
Mijn eerste gedacht is dat de main jet verstopt is. Mogelijk even de vlotter kamer checken of er prut in zit en sproeiers bekijken en doorblazen.
__________________
Wie ben ik:Voorstel pagina |
#4
|
|||
|
|||
Altijd gezeur met die pierburg...Gewoon een weber erop zetten
__________________
http://vwprojects.nl/projects/volks...0cabriolet.html |
#5
|
|||
|
|||
Met zo'n 2E3 kan er niet zoveel anders zijn dan vuil in de carb. De choke is eigenlijk het enige dat erop zit en die werkt.
Hoe rijdt hij in de file: laag toeren gekoppeld? |