![]() |
|
||||
|
||||
![]() Kun je hem komen brengen (Eindhoven)?
|
||||
|
||||
![]() Moet wel te regelen zijn
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Up!
|
|
||||
|
||||
![]() Brengen? Zonder te bekijken? En als ie dan tegenvalt rijd Ebut voor nix heen?
Kom gewoon kijken, ist wat, meenemen, stopt Ebut er genoeg peut in voor de terugreis, lijkt me een betere deal niet? |
|
||||
|
||||
![]() nou ik wilde niet off topic gaan, maar nu het er toch over gaat... als je een beetje geinteresseert bent kom je hem gewoon bekijken en als ie bevalt rij je er mee terug... moet niet gekker worden zeg... sorry voor off-topic. moest ik ff kwijt.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Wij snappen elkaar ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hebben we het al even over gehad. Als de koper zeker weet dat hij hem wil hebben breng ik em, heb inderdaad geen zin voor Jan Lul heen en weer te rijden
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik wil het risico niet lopen om 400 km voor niks te rijden. Maar dit geld voor Ebut natuurlijk ook. Alleen hij stelt dus voor dat ik die kar op mijn naam moet verzekeren als hij hier naar toe rijd, dat gaat me dan ook wat te ver, stel dat hij brokken maakt, wie draait er voor op? (Ik zeg stel he.) Afstand is gewoon te groot. Als hij nou wat dichter bij woonde...
Je gaat geen auto kopen zonder hem te zien. Zoals het hier staat dan zou ik de auto eigenlijk al gekocht hebben zonder hem te zien, dat werkt ook niet he. Alleen als er verder met de prijs gezakt word koop ik dat ding zonder hem te bekijken.
|
||||
|
||||
![]() Afstand te groot? 260 km enkele reis...
Mun ronals moesten van verder komen. Kost je 1 dag, maar wel een onvergetelijke ![]() Ik zou niet te lang twijfelen voor die centen, tis een keurig nette kar. Maar bovendien origineel!! Is nooit mee gefrutseld. Deze kan je nog helemaal eigen maken vanaf standaard. Mooier kan niet. |
|
||||
|
||||
![]() En voor 50 euro rijd je heen en weer (met een diesel de helft), no big deal zou ik zeggen.
|
|
||||
|
||||
![]() Daarom is het ook een mooie kar, omdat ie origineel is.
![]()
|
|||
|
|||
![]() Ik zou een aanbetaling vragen. Mocht ie hem niet willen en je rijdt wel voor niks heen dan haal je gewoon brandstof kosten er van af. en de rest terug.
Dan weet je zeker dat je je centen hebt. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Tuurlijk ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Nog verder??
Up!! |
|
||||
|
||||
![]() Up!!
|
|
||||
|
||||
![]() pm!
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hoofdpijn ritjes ![]() Mijn Jetta komt ook van verder, in een middagje opgehaald zonder te bekijken ![]()
|
||||
|
||||
![]() Lwin en Bruders, PM terug
![]() Meteen een upje ![]() |
|
||||
|
||||
![]() En maar weer omhoog.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
en stel hij koopt hem wel. Hoe moet Ebut dan naar huis? wordt hij door jou naar huisgebracht? dan rij je alsnog op en neer. |