![]() |
|
||||
|
||||
![]() hij had t redelijk druk
ik reken op ongeveer anderhalve maand zoiets... kheb tot 18 augustus stage dus liefst dat ie daarvoor klaar is...
|
||||
|
||||
![]() Ach ja, ik zeg altijd maar zo; goed werk heeft tijd nodig
![]() Begin is gemaakt, dus nu afwachten ![]() Is je audi verder helemaal compleet trouwens of moet je nog op zoek naar onderdelen? Dat zal niet makkelijk worden lijkt me...
|
||||
|
||||
![]() nee is helemaal compleet, heb zelfs dingen dubbel, en meeste dingen zijn toch wel te koop met veel zoekwerk (ebay.de)
en indd kga hem nog niet haasten als t echt te lang duurt natuurlijk wel... ![]()
|
||||
|
||||
![]() Onderdelen dubbel ???? Is daar toevallig een bumper hoek deel bij (voorbumper) En past dat ook op een polo type 1 ?
|
||||
|
||||
![]() ja is allemaal hetzelfde, Sjampoo zegt altijd dat nog 1 hoekje verkrijgbaar is bij de dealer, en ik heb r wel geloof ik 1 dubbel maar die doe ik niet weg, want ze zijn ook niet allemaal in top staat...
ik miste er 1 (toen ik m gekocht had niet, maar na opslag en vervoer opeens wel) ![]() toen heb ik via ebay.de een chrome bumper met hoekjes gekocht voor een redelijk bedrag en de bumper doorverkocht en de hoekjes gehouden...
|
||||
|
||||
![]() je houdt ons wel in spanning
graag foto's van de spuitjob we zijn benieuwd |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ik hou niemand in spanning, ik zit zelf in spanning te wachten tot ie terug komt... ik heb r nu al weekje niet meer gezien (mis r toch wel stiekum) als je dan in de garage kijkt waar ze 2 jaar heeft gestaan en nu niks staat.... ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Kun je niet even bij de spuiter gaan kijken? De spuiter heeft toen omdat het te ver was om even langs te gaan voor mij de foto's gemaakt! Heb je ook altijd nog bewijzen als er iets niet goed is gegaan en het een wel of niet garantie kwestie wordt... (ik spreek uit ervaring....) |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ik ga zeker binnekort kijken, maar hij is er denkelijk nog niet aan begonnen... heb ik ook afgesproken hij is er iedere dag (werkt maar alleen) en kon iedere dag langskomen.. hij is zelf ook liefhebber, en heeft me beloofd dat ie gewoon weer perfect wordt... betaling gaat ook achteraf, niet goed=niet betalen... tis een eenmans bedrijf hij is net voor zichzelf begonnen, dus hij moet t wel van mond op mond reclame hebben....
|
||||
|
||||
![]() Waar zit ie ergens? Aangezien je in Landgraaf woont is dat vanuit vught nog wel te doen
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() En hoe staat het er mee? Ben wel benieuwd naar je nieuwe lak!
|
|
||||
|
||||
![]() nou om de kosten laag te houden en omdat ik op dit moment geen haast heb, (vanwege stage) heb ik gezegd dat er niet teveel haast achter zit, ik heb m 2 weken geleden gebeld en er was toen al wat gedaan aan de achterplaat maar verder nog niks want hij had m voor deze week (week 27) in geplanned om eraan te beginnen....
dus we wachten vrolijk af, als ie er deze week niet aan begint ga ik m toch vragen om zich te haasten... ![]()
|
||||
|
||||
![]() Nog niks verder neem ik aan?!
|
|
||||
|
||||
![]() nou we zitten onderhand in week 31 ik heb eind week 28 nog eens gebeld maar was er nog steeds niet aan begonnen en zijn plaatwerker heeft net een kind gekregen, wel gehoord van een vriend van me broer dat hij m perfect wilde maken, ook als goeie reclame voor zijn bedrijf. Dus dan liever dat t wat langer duurt...
ondertussen maar al bandjes op de velgen gelegd, op iedere velg zo'n 30 gram lood maar ze kregen ze niet perfect in balans maja tzijn oude wielen dus wat wil je... is dus 6j met 175-50-13 fulda carat band, staat niet getrokken maar de wangen staan wel mooi recht: ![]() Verder nog de stuurstangen+ophangdeel, stabilisatorstang, stabi ophangpunten en motorsteun/stabisteun en kap van radiateur eerst geschuurd->ontvet->in de primer gezet-> gespoten 2 lagen zwart en toen nog 2 lagen blanke lak.. ![]() ![]() nu nog meer kleine dingen aant uitzoeken die gespoten moeten worden... iemand suggesties van delen die goed int oog komen bij een audi 50/polo1?
Last edited by Berserker : 31-07-2006 at 12:44. |
|
||||
|
||||
![]() ziet er goed uit man! die wielen ook! thumbs up
![]()
|
||||
|
||||
![]() Super die wielen, heb nog zo'n setje 14ers liggen wat ik toch ooit onder der Derby wil krijgen ...
grtz |
|
||||
|
||||
![]() kzou er de naafkapjes wel van willen hebben
![]() maja zijn ook niet compleet he ![]()
|
||||
|
||||
![]() Die kap van de radiateur is echt mooi gespoten!!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() wel duur dat balanceren
![]() |
|
||||
|
||||
![]() IK HEB 50 EURO BETAALD VOOR TE BALANCEREN EN BIJ GOLF 1 GTS IN DE GARAGE KOST DAT 20 EURO....
ZO NU GOED!!!! ![]() ![]() ![]()