Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Derby, Polo MK 1,2 en 3
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #21  
Old 04-02-2007, 17:24
Arno's Avatar
Arno Arno is offline
VW Addict
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 643
Default

Quote:
Originally Posted by suuspologenesis
ken nog iemand die mijn auto vervloekt als hij hem leent
hihi
tis toch mijn auto


Inderdaad en jij bepaalt wat er met jou auto gebeurt!
__________________
poohlo...wie anders!
Reply With Quote
  #22  
Old 04-02-2007, 17:28
Arno's Avatar
Arno Arno is offline
VW Addict
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 643
Default

Ik sprak mijn collega daarstraks via msn en hij kwam met de volgende klacht:
Bij het stoplicht, is het rempedaal ingedrukt en de polo rolt dan een beetje weg opmdat rempedaal iets zakt...
Kan iemand mij vertellen of uitleggen wat daar de oorzaak van is?
En ik wilde ook graag de fusseekogels checken op speling, hoe pak je zoiets aan...
__________________
poohlo...wie anders!
Reply With Quote
  #23  
Old 04-02-2007, 18:26
serge pot's Avatar
serge pot serge pot is offline
Forum junkie
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,846
Default

rempedaal ,waarschijnlijk inwendig lek van hoofdremcylinder.

fusee kogels ,kan alleen als je de auto voor in het geheel opkrikt .en dan mbv een stuk ijzer de veerpoot tov je draag arm op en neer probeert te bewegen
__________________
kopbewerking ,pm
Reply With Quote
  #24  
Old 04-02-2007, 22:39
Arno's Avatar
Arno Arno is offline
VW Addict
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 643
Default

Hoofdremcilinder, is dat niet dat grote koepelding vlakbij het schutbord?
Is even ter controle...
De inwendige lekkage is dat makkelijk te repareren of moet ik de hele hoofdremcilinder ervan vervangen?
__________________
poohlo...wie anders!

Last edited by Arno : 04-02-2007 at 22:57.
Reply With Quote
  #25  
Old 05-02-2007, 04:41
serge pot's Avatar
serge pot serge pot is offline
Forum junkie
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,846
Default

hoofdremcylinder vervangenm .en deze zit onder je remolie reservoir en voor jouw enterprise koepel(rembekrachtiger)
__________________
kopbewerking ,pm
Reply With Quote
  #26  
Old 05-02-2007, 16:33
Arno's Avatar
Arno Arno is offline
VW Addict
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 643
Default

Serge bedankt ik ga is even neuzen er naar
__________________
poohlo...wie anders!
Reply With Quote
  #27  
Old 11-02-2007, 21:58
Arno's Avatar
Arno Arno is offline
VW Addict
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 643
Default

mijn collega klaagt dat zijn polo veel te hoog stationair draait, nou zal er wel een stelschroef zijn waardoor je het stationair draaien kan verlagen...
Ik heb al in de vraagbaak zitten neuzen maar volgens de tekening kan ik nou niet de exacte locatie vinden waar de stelschroef zich bevind.
daarom los ik het maar zo op, op deze manier....
Ik heb het vermoeden dat ik hier ergens in de buurt moet gaan zoeken......


Volgens de vraag baak zit hij ook nog eens ergens onder in...
Als er iemand is die het aan kan geven waar de stelschroef zit, dan hoef ik mij niet een ongeluk te gaan zoeken.
Alvast bedankt
__________________
poohlo...wie anders!
Reply With Quote
  #28  
Old 11-02-2007, 22:08
suuspologenesis suuspologenesis is offline
Forum regular
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 97
Default

mooi blokje trouwens
Reply With Quote
  #29  
Old 11-02-2007, 22:10
Arno's Avatar
Arno Arno is offline
VW Addict
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 643
Default

Quote:
Originally Posted by suuspologenesis
mooi blokje trouwens


euhm dit is niet het blokje van mijn collega
ik heb deze foto ergens elders euhm euhm gepikt ofzoiets
__________________
poohlo...wie anders!
Reply With Quote
  #30  
Old 11-02-2007, 23:59
Sjon Sjon is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,527
Default

.
__________________
Caddyke......

Last edited by Sjon : 28-10-2015 at 11:05.
Reply With Quote
  #31  
Old 12-02-2007, 09:55
Dennis@polo86c.nl Dennis@polo86c.nl is offline
No personal life
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 2,494
Default

Wat is veel te hoog stationair?
Koud en warm?
Hoeft niet direct met afstelling van stationairschroef te maken te hebben, kan ook andere oorzaken hebben.
Stelschroef zit aan de achterkant of zijkant van het gasklephuis.
__________________
Es geht nicht darum wie schnell man fährt, sondern wie gut man schnell fahren kann...
1975 Audi 50 GL
1976 Audi 50 GL
1988 Polo G40
Reply With Quote
  #32  
Old 12-02-2007, 12:38
Koen is sleeping's Avatar
Koen is sleeping Koen is sleeping is offline
Volksforum QUATTRO Donor Sleeping since 2004
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 1,225
Default

Euh, er staat op MP een pracht van een Toyota Starlet voor je collega. Is dat geen betere oplossing?
De goeie man heeft duidelijk niet nagedacht voordat hij een Polo kocht. Das niet erg, ieder zijn auto, maar herstel zo'n fout dan denk ik even hardop.

(En volgens zijn mij issie niet te laag, maar zijn de schokdempers gewoon rot)
__________________
I'm trying to see things from YOUR perpective....
But I can't get my head that far up my ass!
Reply With Quote
  #33  
Old 13-02-2007, 21:07
RobertR RobertR is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 3
Default

NZ blokkies lopen toch wel redelijk hoog stationair, zou eerst es nagaan of het wel egt heel hoog is...
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 19:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum