![]() |
#21
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Inderdaad en jij bepaalt wat er met jou auto gebeurt!
__________________
poohlo...wie anders! |
#22
|
||||
|
||||
![]() Ik sprak mijn collega daarstraks via msn en hij kwam met de volgende klacht:
Bij het stoplicht, is het rempedaal ingedrukt en de polo rolt dan een beetje weg opmdat rempedaal iets zakt... Kan iemand mij vertellen of uitleggen wat daar de oorzaak van is? En ik wilde ook graag de fusseekogels checken op speling, hoe pak je zoiets aan...
__________________
poohlo...wie anders! |
#23
|
||||
|
||||
![]() rempedaal ,waarschijnlijk inwendig lek van hoofdremcylinder.
fusee kogels ,kan alleen als je de auto voor in het geheel opkrikt .en dan mbv een stuk ijzer de veerpoot tov je draag arm op en neer probeert te bewegen
__________________
kopbewerking ,pm |
#24
|
||||
|
||||
![]() Hoofdremcilinder, is dat niet dat grote koepelding vlakbij het schutbord?
Is even ter controle... De inwendige lekkage is dat makkelijk te repareren of moet ik de hele hoofdremcilinder ervan vervangen?
__________________
poohlo...wie anders! Last edited by Arno : 04-02-2007 at 22:57. |
#25
|
||||
|
||||
![]() hoofdremcylinder vervangenm .en deze zit onder je remolie reservoir en voor jouw enterprise koepel(rembekrachtiger)
__________________
kopbewerking ,pm |
#26
|
||||
|
||||
![]() Serge bedankt ik ga is even neuzen er naar
__________________
poohlo...wie anders! |
#27
|
||||
|
||||
![]() mijn collega klaagt dat zijn polo veel te hoog stationair draait, nou zal er wel een stelschroef zijn waardoor je het stationair draaien kan verlagen...
Ik heb al in de vraagbaak zitten neuzen maar volgens de tekening kan ik nou niet de exacte locatie vinden waar de stelschroef zich bevind. daarom los ik het maar zo op, op deze manier.... Ik heb het vermoeden dat ik hier ergens in de buurt moet gaan zoeken...... ![]() Volgens de vraag baak zit hij ook nog eens ergens onder in... Als er iemand is die het aan kan geven waar de stelschroef zit, dan hoef ik mij niet een ongeluk te gaan zoeken. Alvast bedankt
__________________
poohlo...wie anders! |
#28
|
|||
|
|||
![]() mooi blokje trouwens
|
#29
|
||||
|
||||
![]() Quote:
euhm dit is niet het blokje van mijn collega ik heb deze foto ergens elders euhm euhm gepikt ofzoiets ![]()
__________________
poohlo...wie anders! |
#30
|
|||
|
|||
![]() .
__________________
Caddyke...... Last edited by Sjon : 28-10-2015 at 11:05. |
#31
|
|||
|
|||
![]() Wat is veel te hoog stationair?
Koud en warm? Hoeft niet direct met afstelling van stationairschroef te maken te hebben, kan ook andere oorzaken hebben. Stelschroef zit aan de achterkant of zijkant van het gasklephuis.
__________________
Es geht nicht darum wie schnell man fährt, sondern wie gut man schnell fahren kann... 1975 Audi 50 GL 1976 Audi 50 GL 1988 Polo G40 |
#32
|
||||
|
||||
![]() Euh, er staat op MP een pracht van een Toyota Starlet voor je collega. Is dat geen betere oplossing?
De goeie man heeft duidelijk niet nagedacht voordat hij een Polo kocht. Das niet erg, ieder zijn auto, maar herstel zo'n fout dan denk ik even hardop. (En volgens zijn mij issie niet te laag, maar zijn de schokdempers gewoon rot)
__________________
I'm trying to see things from YOUR perpective.... But I can't get my head that far up my ass! ![]() |
#33
|
|||
|
|||
![]() NZ blokkies lopen toch wel redelijk hoog stationair, zou eerst es nagaan of het wel egt heel hoog is...
|