![]() |
|
|||
|
|||
![]() Halllo,
Ik heb een verrotte mk1 1600 gti '78. Nou kan ik een chassis kopen waar geen chassisnummer in zit(stukje uit de koker geslepen). Kan ik mijn chassisnummer overzetten naar de andere auto? zeg maar het complete kenteken? Het is wel een andere kleur, maar alles word overgezet van de verrotte naar de goeie. alvast bedankt. mark |
|
||||
|
||||
![]() Ja kan word zoveel al gedaan,alleen die het heel goed en precies.
|
||||
|
||||
![]() Zorg er wel voor dat het niet opvalt,en laat in ieder geval de kleur aanpassen op het kenteken.
Gr Jan |
|
||||
|
||||
![]() Dit heet dus ook wel omkatten. Wordt vaker gedaan, maar blijft wel illegaal
![]()
|
||||
|
||||
![]() als je het heel netjes doet is het helemaal geen probleem niemand die het ziet
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Nee, dat moet je niet zo noemen. Dit moet je de auto nieuw opbouwen op een ander chassis! (je had alleen geen omkeuring nodig).
Maar netjes lassen, dan komt het wel goed. |
|
||||
|
||||
![]() Waarom kleur aanpassen op het kenteken dit word toch niet gekontroleerd voor apk,en als je een auto een andere kleur spuit verander je dit toch ook niet op het kenteken teminste ik niet.
Als je er maar voor zorgt dat het netjes word gelast ![]() Greetz QP |
|
|||
|
|||
![]() Kijk hier kan ik wat mee.
bedankt jongens! t was een gti chassis dus no problem met steunen oid. als ik hem heb komen er foto's natuurlijk.... groeten mark |
|
||||
|
||||
![]() kijk dat is nou weer eens de juiste manier van restaureren!
![]() NOT!..knoeien dus... ![]() Last edited by hajee : 09-05-2007 at 18:08. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
amen |