![]() |
|
||||
|
||||
![]() ow ja, die was ik er vergeten bij te zetten, ze zijn ook niet te koop idd
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
volgens mij is het 99% zeker een blanke ruit, kan het alleen niet checken omdat hij buiten staat en het altijd donker is als ik thuis ben... |
|
||||
|
||||
![]() is dat een zelfde versnellingsbak als in een golf1 1.8 8V
zal vast niet, maar ik heb van wat waar inzit geen kaas gegeten!
|
||||
|
||||
![]() Versnellingsbak past wel, maar Marc moet even kijken of der lange tapeinden uitsteken rondom de diff, anders kun je de Golf 1 motorsteun er niet aan vastzetten. Verder is het plug & play in Golf 1.
|
||||
|
||||
![]() maar het is een vierbak, en ik neem aan dat je nu een vijfbak in de cabrio hebt...
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Daar heb ik wel interesse in dan! Want ik heb vernomen dat ik een 2 stekker-aansluiting moet hebben (alarmlichtschakelaar zit op het dash). Kan je 'm ook verzenden, of is het alleen afhalen? edit: mbt die ruit: als er linksonder bij die tekst in de ruit 'tinted' staat ie ie getint, anders niet. Toch? ![]() edit2: zitten er achtergordels in die Golf? Zoja: als links en rechts gelijk zijn (dus niet 2 verschillende soorten) heb ik ook daarin interesse! En ik heb ook nog 2 van die afdekdopjes nodig voor de zijpanelen achter. Last edited by Berrychello : 08-01-2008 at 19:15. |
|
||||
|
||||
![]() nee, hoor, wil hem best voor je verzenden, gooi ik hem zaterdag wel op de post..
stuur me ff een pm met je adresgegevens nope, geen achtergordels... welke afdekdopjes bedoel je? |
|
||||
|
||||
![]() Die kleintjes denk ik, waar de schroefjes achter zitten. Zitten midden in de c-stijl kap.
|
|
|||
|
|||
![]() Nope,
Ik bedoel die plastic doppen, die de panelen vastzetten die naast de achterbank zitten. |
|
||||
|
||||
![]() ah, die in het midden achterin toch?
kan ik wel meeverzenden met de cockpit |
|
||||
|
||||
![]() voorschermen en deuren voor bugdaddy, motorkap en bumpers gereserveerd voor Maikel, dashboard voor Erik M
Last edited by Marcski : 09-01-2008 at 13:07. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Foto van dat dopje, heb het idee dat ik die mis... Maar ik heb opzich wel in de hoedenplank dragers als dat van die zwarte met stof bekleede modelletjes zijn. De deurpanelen zijn niet wat ik zoek. |
|
||||
|
||||
![]() nee, geen foto
dragers zijn met stof. hebben? |
|
|||
|
|||
![]() Mmm, wel het goede interieur, ik moet denk ik zaterdag naar school. Hou maar niks vast voor mij. Maar ik laat je vrijdag nog wel weten of ik toch langs kom.
Toch thanx.! |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
en bedankt.
red alert; GET DOWN!!! Last edited by Marcski : 09-01-2008 at 13:14. |
|
||||
|
||||
![]() zo beter?
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
VEEEEEEL ![]() Mag ik de tankklep er ook bij? (ik heb een rotte onderhoek ![]() Enne ook graag de achterklep.
|
||||
|
||||
![]() je weet de prijs
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Er zitten natuurlijk geen schijven aan de achteras?
![]() |