![]() |
|
||||
|
||||
![]() Te Koop zeer mooie audi S3
Bouwjaar 1999 Km stand 152000 Apk okt 2009 Volleder zwart Recaro interieur Interieur elekt verstelbaar met lende steun verstelling Stoelverwarming 6 standen Xenon verlichting Climatronic Regencensor Automatishe dimmende binnen spiegel Cv op afstand bediening (bloksleutel) Elekt ramen Elekt verwarmde spiegels Bose audio instalatie met subwoofer en 6 cd wisselaar Boordcomputer Leeslampje voor en achter Klapramen achter Mistlampen Abs Esp Getint glas 6 versnellingen 4 wielaandrijfing 18 inch Sportec wielen met nieuwe banden Compleet Bilstein onderstel Goodrige stalen remleidingen Ebc remschijven rondom Auto heeft net zeer grote onderhoudsbeurt gehad met : Nieuwe koppeling Nieuwe turbo Nieuwe longlive olie met alle filters 4Nieuwe banden Nieuwe schijven voor Auto gaat weg wegens aanschaf Golf 5 GTI Eventueel inruil golf 5 gti mogelijk met bijbetaling van mijn kant Of Golf 5 GTI met lichte schade,motorschade inruil mogelijk Voor meer info bel :0651169032 Prijs 12.750 euro ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Uppppppp
|
|
||||
|
||||
![]() weekend up
|
|
|||
|
|||
![]() Ten eerste ziet de auto er op de foto prima uit!
Ten 2de waarom weg doen voor een Golf 5 GTI? S3 is veel meer wagen dan een 5 GTI! Je zegt:Auto heeft net zeer grote onderhoudsbeurt gehad met : Nieuwe koppeling Nieuwe turbo Waardoor was de turbo kapot en wat kostte jou dat? Ik heb zelf een S3, heb hem laten kietele met nu zo`n 270 pk, ik heb vaak in een Golf 5 GTI gereden, hele mooie wagen alleen vind ik de S3 veel beter. Succes met verkopen |
|
||||
|
||||
![]() He, Ben even bij ruuds vw shop,dus vandaar de naam,
Moertje was van de turbinewieltje afgelopen. Vind golf 5 mooie auto en als je die tuned loopt ie ook wel hard Auto moet ook niet weg,mag weg
|
|||
|
|||
![]() Quote:
De 5 GTI is zeker mooie wagen, als je hem tuned vind ik hem beter dan de R32! GTI is kwa productie toch meer verbeterd... Wat kostte jou die Turbo?
|
||||
|
||||
![]() uppppp
|
|
||||
|
||||
![]() VERKOCHT MAG EEN
![]() |