![]() |
#21
|
||||
|
||||
![]() Inderdaad onhandig, maar begreep echt dat het maar 2mm hoefde te zijn. Liever nog een keer er wat af laten halen dan dat er teveel af was.
Heb helaas geen adres, van de week hier in de buurt maar wat metaal bewerkings bedrijven langs gaan,
__________________
- VW Golf II '89 ex 16v > 20vt k04 - Audi A3 8p '04 1.9 TDI - Seat Arosa S '03 1.4 - VW Caddy 3k '10 1.9 TDI http://www.krasendeukservice.nl |
#22
|
||||
|
||||
![]() Quote:
De fusee's zijn gewoon hetzelfde bij de 256 16v remschijven als G60. |
#23
|
||||
|
||||
![]() Dat zou je kunnen doen inderdaad, gewoon even langs gaan. Of martiepartie van het forum even vragen. Momenteel kan ik zelf helaas ook niks voor je betekenen.
|
#24
|
|||
|
|||
![]() Zijn hier verder nog vorderingen?
Hoe beïnvlieden deze remmen de rempedaal slag? Moet je nu dieper duwen? mvg, |
#25
|
||||
|
||||
![]() Ik merk weinig verschil, (wel dat hij flink harder remt hoor
![]() Alleen pakt hij wat directer maar dat kan ook de de staal ommantelde remslangen komen.
__________________
- VW Golf II '89 ex 16v > 20vt k04 - Audi A3 8p '04 1.9 TDI - Seat Arosa S '03 1.4 - VW Caddy 3k '10 1.9 TDI http://www.krasendeukservice.nl |
#26
|
|||
|
|||
![]() je hebt me overtuigd. morgen gaat er een setje in bestelling. Moet het passend maken op mk1 maar dat lukt ook wel. Heb adapters voor G60 remmen... daar zou de tt ankerplaat ook op passen. Indien niet heb ik veel meet en frees werk.
|
#27
|
||||
|
||||
![]() Met die g60 fusee adapters hoef je alleen de zelfde aanpassingen aan de remanker te doen als mij. En de schijven omboren natuurlijk. Zorg el voor 16" wielen anders gaat het niet passen.
__________________
- VW Golf II '89 ex 16v > 20vt k04 - Audi A3 8p '04 1.9 TDI - Seat Arosa S '03 1.4 - VW Caddy 3k '10 1.9 TDI http://www.krasendeukservice.nl |
#28
|
||||
|
||||
![]() Mischien een beetje achterhaalde reactie van mij...
waarom TT remmen onder een type 2? volgens mij had je kunnen volstaan met 288mm van een VR6 > mischien wel een gelijkend probleempje, maar dan had je ook genoeg remkracht gehad! het leuke is namelijk dat het remoppervlak van de 312 schijven gelijk zijn als die van de 288 schijven! alleen omdat de diameter van de schijf groter is heb je meer vertraging... wat ik wil zeggen is dat de remklauwen van een TT gelijk zijn als die van een 288mm VR6 (95/96) > ik bedoel de grote van de klauwen dan succes met het project (zal wel bruut lijken onder een type 2) Last edited by ATi : 18-08-2009 at 12:37. |
#29
|
||||
|
||||
![]() Hoi een beetje een late reactie van mijn kant, maar ik heb inmiddels een setje of 10 van die brackets vermaakt.
Mijn ervaring is dat je er 5 mm af moet frezen en dan past het perfect. Ik wil dit ook wel voor je doen, geen enkel probleem, want ik heb een freesbank ter beschikking. |
#30
|
|||
|
|||
![]() Ik ben ook bezig met Brembo van Seat Leon (niet die Ibiza-Cupra). Ik gebruik de brembo-adapters voor VR6 en ik kom 5mm te kort voor G60 fusee. Waar ik er mee zit zijn het volgende: 5mm frezen van de adapters of de gaten bijvullen(lassen) en dan 5 mm op schuiven.
Het kan best zijn dat je ook 5 mm moeten frezen, maar er blijft als het goed is dan maar 5 mm over om het te bevestegen aan je fusee. En dat vind ik wel beetje gevaarlijk, want als je remt dan hang je hele auto op 5mm staal;( |
#31
|
||||
|
||||
![]() oakgreen20vt ik heb je even een PB gestuurd
![]()
__________________
Project Topic: VW Golf MKII 1.8T daily tracktoy Insta: https://www.instagram.com/turboclouseau/ YT: https://www.youtube.com/user/renerene1984/videos |
#32
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ff nieuw leven inblazen Passen de schijven van een tt dan zo op de 288er remmen? ik wil deze nl. graag op mijn 288er remmerij zetten
__________________
mk1 syncro 16v u.c. lupo 1,4 16v Sold Caddy mk1 16v kr Mk3 tDI pd asz performed by buning tuning! Uhm engine soled ![]() ![]() Audi Allroad v6 Bi-Turbo ![]() |