![]() |
|
|||
|
|||
![]() Als je het contact opzet zie je effe 0.9V op de multimeter verschijnen...
Dus het zou niets te maken hebben met de hall-gever? |
|
|||
|
|||
![]() Als je in de zekeringkast [waar relais 67 zit]de brede stekkers met een draad doorverbind,moeten de brandstofpompen draaien buiten het contact om
|
|
|||
|
|||
![]() De spanning voor je brandstofpompen wordt niet bepaald door de hallgever. Wat er wel gebeurt, is dat de ECU bij een kapotte hallgever het brandstofpomprelais niet schakelt en de spanning niet op de pompen komt.
Je zei eerder dat hij met startpilot wel even liep, dat betekent dat je een vonk hebt en er waarschijnlijk met de ontsteking (hallgever), de ECU en de bedrading daar niks mis is. Je relais 67 en 32 waren inmiddels ook goed begrijp ik, dus als je inmiddels ook nog een werkende opvoerpomp hebt, lijkt mij dat het probleem zit in de bedrading van de zekeringkast naar de pompen toe. Geen kabelbreuken hier? Geschakelde plus is wel goed? Heb je een oud of nieuw type zekeringkast? |
|
|||
|
|||
![]() Hoe kan je het verschil zien tussen een nieuwe zekeringskast en een oude?
Ben zo goed als overal in deze omstreek gaan zien voor onderdelen voor een NZ type en nergens iets te vinden... ![]() Als er iemand een relais 32 en een volledige opvoerpomp in goede staat heeft liggen, PM me dan maar. ![]() Liefst tegen de Belgische grens, of in België zelf natuurlijk. Anders wordt dit opsturen. |
|
|||
|
|||
![]() Nieuwe zekeringkast: relais 67 (brandstofpomp) rechtsonder op plek 12, allemaal smalle stekkers (2 pin breed)
Oude zekeringkast: relais br.pomp op plek 2, plek 9 is dicht, verschillende stekkervormen. Zo'n relais 32 is nieuw trouwens een euro of 12. |
|
|||
|
|||
![]() Allright, thanks
![]() Zal dit dit weekend eens bekijken... ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Opvoerpomp en pomp onder de auto
Heb ze beide liggen |
|
|||
|
|||
![]() Dat is niet zo heel ver weg voor mij...
Wat heb je nog meer liggen? ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Had je pas nog een foto gestuurd via pm
|
|
|||
|
|||
![]() Juist, was ik al vergeten...
Zijn dat allemaal onderdelen voor een NZ motor? ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Nee niet alles
Meerdere modellen Heb van de week al 19 vrijwaardingen geteld van auto's die gesloopt zijn |
|
|||
|
|||
![]() Zal je in de week een PM sturen wanneer ik tijd heb, dan kunnen we eens afspreken.
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Is goed
|
|
|||
|
|||
![]() Mag gesloten worden, ben men wisselstukken al gaan halen...
Had iemand, bijna zowat de enigste, in België gevonden, en dat nog 5 km van mijn deur. ![]() ![]() |