![]() |
|
|||
|
|||
![]() Golf verkopen, tijd voor een Japannertje denk ik
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Als ik jouw was zou ik eens contact opnemen met Leepu, die weet er vast wel raad mee
![]() Last edited by marcel #2 : 04-02-2010 at 10:28. |
|
||||
|
||||
![]() nou heb ff gekeken hoe het zou worden godsamme wat hoerig, split window lijkt in het echt toch heeeel anders dan in mijn hoofd...
nou is plan mooi van de baan en gaan we maar terug op het oude idee: strippen en alles weer opnieuw spuiten in 2tone zwart onder, oranje boven. jetta lampen lijken ook niet echt mooi op golf 2 trouwens.. ook direct ff gekeken. er word nu maar 1 ding anders als normaal^^ dat worden de velgen. heb altijd al het idee gehad om me velgen met van dat hout folie spul te bekleden dus dat je gewoon woody velgen krijgt. gr alex
|
||||
|
||||
![]() Alex
goed idee om er geen split window in te maken gr. Henri |
|
|||
|
|||
![]() grappig...na al dat wordt het toch gewoon een 'gewone' golf lol
|
|
|||
|
|||
![]() Jammer eigenlijk (kga hier iedereen in mijne nek krijgen ik vond die split wel iets hebben.
Ik heb hier al enkele keren gelezen: schroefset eronder ander velgen en klaar Nu ja het levert idd mooie resultaten op maar echt orgineel is het niet denk ik, terwijl zo een split vind ik een interresante persoonlijke touche! ieder zijn stijl en smaak he |
|
||||
|
||||
![]() Dat zwart oranje ga je ook spijt van krijgen. Ik zou hem gewoon helemaal oranje laten. Staat veel beter. Paar 16x9 schmidts (revo) er onder. Goed laag zetten en hij is af (aan de buitenkant).
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() geloof mij annie als je het in het echt ziet lijkt het toch heel anders ineens.
en zwart oranje krijg ik zeker geen spijt van rubenD, zijn mijn favoriete kleuren. 2tone golfjes vind ik altijd al knapper lijken als je het maar goed doet.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zo'n split-window is nog "iets minder" origineel ![]() ![]() @Alex: Ik zou hem oranje maken en dan "Jägermeister" stickers erop !!! ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Split window = niet doen..ik vind het verschrikkelijk lelijk!
|
|
|||
|
|||
![]() hallo,
ik vind dat split window idee echt wel uniek!, het is zeker nooit eeder gedaan, en het heeft wel iets vind ik ![]() Hier op het volksforum zijn ze meer gesteld op orginele auto's maar ik heb ook een spoiler op mijn golf waar nog menig vliegtuig jaloers op zou zijn en ik vind het altijd leuk om uniek te zijn ![]() ik zou zeggen doen! ![]() |
|
|||
|
|||
![]() blijkbaar vorigepost niet goed begrepen, ik ben ook voor! tis jouw auto als je het leuk vindt, DOEN!!! als ik het kon had ik het al gedaan want lijkt me echt vet!
|