![]() |
|
||||
|
||||
![]() unieke kit aan een unieke auto.....oops, dat laatste mag ik niet zeggen
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
agree....je ziet veel te veel dope tuning stickers pumping bass bende. het is geen mooie auto maar je moet het in die tijd zien, niet mijn smaak iig. |
|
||||
|
||||
![]() Je moet het in de tijd zien wanneer dit is gebeurd!
Ik ben een fan van mooie uitbouwkits! alleen die vrouwenkleur..........
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Die vrouwenkleur hoort er juist bij! Als die auto gewoon netjes onderhouden wordt is er denk ik niks aan het handje. De kit past gewoon prima bij die auto, enige probleem is dat we in de 21ste eeuw een ander beeld hebben van goede smaak dan we 30-35 jaar geleden hadden. Dit doet me denken aan die oude Duitse serie: Manta Manta, en Und tschüsss. Iemand die die series kent? Daar reden ze ook in van die foute dingen, en bij Und tschüsss zat zelfs een mega dikke Kevert!
|
||||
|
||||
![]() Manta Manta was een film..
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]() kon jammer genoeg geen plaatje vinden van dat sulletje wat er ook bij was, die deze hierboven het water in reed ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Manta Manta en Manta der Film. Vooral de eerste is super. En het was die blauwe die tot duikboot getransformeerd werd. Die gele werd alleen voorzien van een "ander" blokje...
|
||||
|
||||
![]() Quote:
natuurlijk ken ik die film dus "Manta Manta" (is klasse!), als ook "Manta der Film" (vind ik minder), ik ben ook een Limburger! ![]()
|
||||
|
||||
![]() met die gele manta die een 400i blokje kreeg om tegen die gerrari te sprinten.. cult film
|
||||
|
||||
![]() Quote:
die het overigens in die film ook nog heeft opgenomen tegen een Golf 1 GTI mét Riegerkit.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Und tschüsss ging over een of andere gast, Günie of zoiets, met een oude Mustang Cabrio, en zijn "Clicke" (z'n hanggroep dus). En hierbij zaten allemaal van die kansloze figuren die niks beters te doen hadden dan mot zoeken met de buurt en politie, en foeilelijke auto's nog verder opsmucken. En hierbij zat dus ook een hele foute maar wel dikke kever, met rechthoekige platte in de schermen ingewerkte koplampjes. En de auto was breder dan ie lang was, beetje over the top dus, maar was wel wat voor die tijd. ![]() Ach, sentiment! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ik kan het me een beetje vaag herinneren, ik heb dan ook maar een enkele aflevering hiervan gezien, deze serie was toch zo `n jaar of tien geleden op RTL Plus te zien, dacht ik.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Stimmt! D'r zat ook zo'n afschuwelijk lelijke griet bij, die had altijd een lollie of kauwgom in d'r smoel...
|
||||
|
||||
![]() Zoekt en gij zult vinden.
Het is dan wel niet de kever uit de serie, maar wel van de zelfde tuner: Dannert. ![]() Tien jaar later ziet ie d'r opeens niet meer zo mooi uit... ![]() En hier schijnen dan weer koplampen van een oude Ford Fiësta in te zitten. Dat was tenminste de bedoeling.
Buyer / seller feedback thread Golf mk2 16v W.I.P. Boot-sale Last edited by breadfan83 : 20-10-2006 at 13:21. |
|
||||
|
||||
![]() 3-deligig BBS eronder met goudkleurig hart, wit leer erin, bontje op het dashboard en gaan met die kar.
![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik zie die kever niet.
|
|
||||
|
||||
![]()