![]() |
|
||||
|
||||
![]() En ik ben inmiddels ook weer even bezig geweest met de rode jetta!
Heb de voorste massieve schijven vervangen voor een set geventileerde schijven van een 89ér gti , dan heb ik ook nog wat remvermogen over bij 180+ ![]() En ik ben even creatief geweest met de witte borbet's Dat witte was op zich wel mooi ,en valt ook wel (erg) op ,maar kwa onderhoud met dgalijks gebruik was het een ramp ! ,ik zat elke week de hele velgen schoon te maken ,want witte velgen heb je wel erg veel onderhoud aan om ze super schoon te houden . Nu was ik het al eerder van plan om wat anders met de harten te gaan doen ,en heb dit weekend toch maar de stap genomen ,en de harten in een andere kleur gespoten ![]() Ik heb al eerder een set velgen in deze jkleurstelling eronder gehad ,en dat vond ik eigenlijk best goed staan ,alleen leenden die velgen zich er niet erg goed voor (te smal ,te hoge band) . Maar na een zelfde Borbet 't'op de Fanatic's meeting te hebben gezien in deze kleur ben ik wel overstag gegaan ! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() de harten zijn gespoten in een 2 componenten autolak,rally zijde glans zwart . Is nog even wennen met de nieuwe camera ![]()
|
||||
|
||||
![]() Awesome!
![]()
|
||||
|
||||
![]() Prrrrfect!
![]()
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ja en???? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Oja, wat is het verschil tussen rally zijde glans zwart en gewoon zijde glans zwart ![]() |
|
|||
|
|||
![]() ik voel een nieuwe (oude) styl aan komen
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik heb geen idee ![]() Ze noemen dit rally zwart omdat deze lak word gebruikt op de matzwart gespoten delen op een auto ,zoals motorkappen daken ,(rally) strepen enz . "vroegah' noemden ze dat dan rally zwart ,en deze naam heeft de lak nu nog . ![]() deze lak trekt na het spuiten erg strak op en geeft ook geen spuitbanen of vlekken ! Ideaal voor matzwarte strepen of motorkappen ,zoals b.v. de A manta GT/E
|
||||
|
||||
![]() Heb de velgen al eens vaker in deze style gehad .............
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() En nu even terug onder de witte om te zien hoe dat lijkt!!
|
|
||||
|
||||
![]() Die 22-1250/M werkt zeker fijn ja...maar vergeet niet dat matzwarte velgen ook rot schoon te houden zijn...remstof enz is meestal een stuk bruiner...ervaar het nu ook met mijn matzwarte velgen.
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja daar heb je ook wel gelijk in ,maar zoals domi al zei, ik ben wel vaak aan het schoonmaken en poetsen ![]()
|
|||
|
|||
![]() Ze krijgen bij jouw gewoon niet eens de kans om vuil te worden
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hmmmm ... ziet er super uit Wytze!
|
|
||||
|
||||
![]() Morgen de witte jetta nog even poetsen voor MIVW! Ben er de afgelopen dagen druk mee bezig geweest ,en heb gelukkig alle benodigde delen op tijd binnen gekregen !
Alvast een kleine preview ........ ![]() Verder is de audio iets gewijzigd ........Maar daarover later meer ! Morgen iig ook even de jetta van JettaMaNiA aanpakken kwa audio ,word morgen nog een drukke dag @ driesum
|
||||
|
||||
![]() Zo! Weer terug van MIVW ,man wat een meeting zeg ! Über !
Heb me iig goed vermaakt ,en mocht ook nog een 2e prijs mee naar huis nemen (dat is dan alweer de 3e keer dit jaar dat ik een prijs win ! ![]() Maar bij deze ook nog even de nieuwe update's natuurlijk! Ik heb mijn raid stuur vervangen voor een origineel OEM leren stuur , welke opnieuw is bekleed met leer ,via Alberto en Twan ![]() ![]() Ook even met de prijs van MIVW op de pic ![]() ![]() En de audio is weer enigzins gewijzigd ! De oude subs hebben plaatsgemaakt voor een set iets dikkere ![]() en ook de oude subwooferkist is eruit ,en daar is een nieuwe voor gemaakt ,speciaal berekend voor de nieuwe sub's ! Ik heb er nu 2 maal 12 inch ,dubbelspoels MTX'en in ,uit de 7500 serie. Deze zijn 400 watt RMS En dit speelde eerst even op mijn 'oude' rockford versterker ,maar die kon dit niet helemaal trekken ,en moest deze eigenlijk vervangen worden door een monoblok van minimaal 800 watt RMS . En nu kwam mijn 'audio steun en toeverlaat ' Emperor Audio met een versterker aanzetten die het volgens hem wel kon doen ! En ik heb via hem een Kicker KX1200 overgekocht ,en deze is 1200 Watt RMS op 1 ohm! En dit speeld eigelijk best wel hard ! Nu moet alleen de Bass remote er nog in ,en er is nog een Composet voor in de originele deurbakken onderweg ,maar dat is voor laterzorg . Iig ben ik er eerst erg tevreden mee ![]() En natuurlijk even een paar foto's ter ondersteuning van het verhaal ![]() ![]() ' ![]() En de jetta @ mivw! ![]() en tezamen met z'n Kleine broertje ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Dik verdiend! Nu nog leer en airride en dan zijn de bekers niet aan te slepen
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Gefeliciteerd Wytze! Ik vind deze wielen ook erg gaaf staan
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Heb gister ook zeker een kwartier staan staren naar dat ding!
![]()
|
||||
|
||||
![]() Bedankt voor de reactie's
![]() Leer en airride zijn nog niet aan mij besteed ..... ![]() Ik ben namelijk al erg blij met mijn originele velours Gli recaro interieur incl.originele Jetta achterbank met armsteun en hoofdsteunen ! En omdat ik er bijna alleen zomers mee rijd ,dan is dat leer wel enigzins warm en zweterig op t laatst ![]() En air ride ,sja misschien ooit in de toekomst ,maar dan moet ik wéér de kofferbak verbouwen ............ ![]() Met de wielen ben ik zelf ook erg tevreden , in t begin vond ik het even wennen ,maar na de schroefset wat lager te hebben gezet vind ik het zelf ook wel erg dik staan ![]()